قوانین و مقررات ورود به استادیوم
شنبه, 06 مرداد, 1403
SATURDAY, July 27, 2024
شنبه 21 بهمن
برگزاری دیدار دو تیم مهرسان و فولاد مبارکه به میزبانی سالن والیبال آزادی
برگزاری دیدار دو تیم مهرسان و فولاد مبارکه به میزبانی سالن والیبال آزادی
مهرسان تهران در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر زنان به دنبال انتقام از حریفان در خانه هستند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و به نقل از فدراسیون والیبال، مرحله نیمه‌نهایی بیست‌وسومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران با حضور تیم‌های سایپا تهران، فولاد مبارکه سپاهان، مهرسان تهران و ذوب آهن اصفهان پیگیری خواهد شد.

در دور رفت این رقابت‌ها فولاد مبارکه سپاهان و سایپا در جدال‌های چهار سته حریفان خود را شکست داده و یک گام به سوی صعود به مرحله بعد برداشتند تا روز دوشنبه 23 بهمن ماه به دنبال کسب دومین پیروزی و صعود به فینال با کسب دو برد و عدم برگزاری بازی سوم باشند.

در هر دو دیدار حساس دور برگشت مرحله نیمه نهایی مهرسان و ذوب‌آهن به دنبال انتقام از حریفان خود هستند.

مهرسان که تاکنون سه بار مغلوب فولاد مبارکه سپاهان شده است در مجموع 5 ست برابر این تیم پیروز شده و کار دشواری برای انتقام از حریف در پیش دارد اما مسلما فاطمه رشیدی برای برد در این مسابقه نقشه راه خواهد داشت تا با مساوی کردن تعداد پیروزی در سالن والیبال آزادی رقابت را به بازی سوم بکشاند.

از سوی دیگر فولاد مبارکه سپاهان به دنبال پایان هرچه سریع‌تر مرحله نیمه نهایی و صعود به فینال است تا هم فرصت بیشتری برای ریکاوری و آماده شدن در دیدار نهایی داشته باشد و هم نگران نتیجه بازی سوم نباشد و کار را در تهران تمام کند.

دیدار دور رفت دو تیم سه بر یک به سود فولاد مبارکه سپاهان به پایان رسید.


تهران - کیلومتر 5 آزاد راه تهران کرج
مجموعه ورزشی آزادی
کد پستی: 1484813111
021 - 4473 90 22
©2018 Azadi Sport Complex, All Right Reserved