قوانین و مقررات ورود به استادیوم
شنبه, 01 اردیبهشت, 1403
SATURDAY, April 20, 2024
سه شنبه 09 خرداد
آغاز اردوی تیم ملی آبهای آرام و پاراکانو در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی
آغاز اردوی تیم ملی آبهای آرام و پاراکانو در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی
آغاز دور جدید اردوی تیم ملی آبهای آرام و پاراکانو از امروز در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

دور جدید اردوی تیم ملی آبهای آرام و پاراکانو از امروز در دریاچه آزادی آغاز شد.

به گزارش روابط‌عمومی مجموعه ورزشی آزادی و به نقل از فدراسیون قایقرانی، بیستمین مرحله اردوی تیم ملی آبهای آرام و نوزدهمین مرحله اردوی تیم ملی پاراکانو از امروز ۹ خرداد در دریاچه آزادی آغاز شد.

این اردو تا ۲۹ خرداد ادامه پیدا خواهد کرد.
پدرو سنا سرمربی، مهسا مجللی، رضا رئیسی و ایمان پورعزیز مربیان آبهای آرام، محسن میلاد مربی پاراکانو و صبا رحمتی دستیار مربی پاراکانو اعضای کادر فنی این تیم هستند.

شهلا بهروزی‌راد از کرمانشاه، رویا سلطانی از زنجان و سارا عبدالملکی از البرز در بخش پاراکانو بانوان، سعید حسین‌پور و مسعود قیصری از تهران و اسلام جاهدی از هرمزگان در بخش پاراکانو مردان، الناز شفیعیان و تانیا کارگرپور از گیلان، هدیه کاظمی و کیانا کمال‌زاده از هرمزگان و ترنم اکبرزاده از تهران در بخش کایاک بانوان، هیوا افضلی از کرمانشاه و مائده شورگشتی و هدیه خیرآبادی از تهران در بخش کانوی بانوان، علی آقامیرزایی، پیمان قویدل و سپهر ساعتچی از گیلان، پوریا شریفی از تهران و احمدرضا طالبیان از اصفهان در بخش کایاک مردان و محمدنبی رضایی از مازندران، عادل مجللی از گلستان، شاهو ناصری از کردستان، شایان حسینی از بوشهر و کیا اسکندانی از تهران در بخش کانوی مردان نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

در پایان این اردوی تدارکاتی تست انتخابی نهایی اعزام به مسابقات قهرمانی جهان آلمان و بازیهای آسیایی هانگژو برگزار خواهد شد.


تهران - کیلومتر 5 آزاد راه تهران کرج
مجموعه ورزشی آزادی
کد پستی: 1484813111
021 - 4473 90 22
©2018 Azadi Sport Complex, All Right Reserved