قوانین و مقررات ورود به استادیوم
جمعه, 07 اردیبهشت, 1403
FRIDAY, April 26, 2024
پنج شنبه 07 مهر
دکتر سجادی: بازسازی پیست‌های دوومیدانی مجموعه های ورزشی آزادی و شهید شیرودی در دستور کار قرار دارد
دکتر سجادی: بازسازی پیست‌های دوومیدانی مجموعه های ورزشی آزادی و شهید شیرودی در دستور کار قرار دارد
وزیر ورزش و جوانان گفت: در دستور کار داریم که پیست‌های مطرح دوومیدانی کشور از جمله پیست آزادی، پیست شهید شیرودی، پیست سنندج و پیست آفتاب انقلاب را ترمیم کنیم و تارتان آن اصلاح شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان امروز در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات دوومیدانی پیشکسوتان کشور اظهار داشت: در دستور کار داریم که پیست‌های مطرح دوومیدانی کشور از جمله پیست آزادی، پیست شهید شیرودی، پیست سنندج و پیست آفتاب انقلاب را ترمیم کنیم و تارتان آن اصلاح شود. پیست دوومیدانی آزادی نیز به ترمیم کلی نیاز دارد به خاطر اینکه ورزشگاه برای فوتبال استفاده می‌شود و تبلیغات محیطی نیز زیاد است باعث شده به مرور زمان دچار لطمات جبران‌ناپذیری شود.

وی افزود: حضور در ورزشگاه شهید شیرودی خاطرات را برای پیشکسوتان دوومیدانی زنده می‌کند. قرار گرفتن در کنار پیشکسوتان برای من افتخار است و همه این عزیزان باید بدانند که هیچگاه برای ورزش کردن دیر نیست. تمام هدف ما این است که با برنامه‌ریزی از همه ظرفیت ورزش کشور برای کمک به ورزش پیشکسوتان استفاده کنیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: به دنبال منابع هستیم که بتوانیم پیست‌های دوومیدانی را که تخریب شده بازسازی کنیم و این موضوع نیازمند برنامه‌ریزی و منابع قابل توجه است. در برنامه بودجه عمرانی بازسازی این پیست‌ها وجود نداشته و باید با اولویت‌بندی این پیست‌ها اصلاح شود.


تهران - کیلومتر 5 آزاد راه تهران کرج
مجموعه ورزشی آزادی
کد پستی: 1484813111
021 - 4473 90 22
©2018 Azadi Sport Complex, All Right Reserved