قوانین و مقررات ورود به استادیوم
چهارشنبه, 19 اردیبهشت, 1403
WEDNESDAY, May 8, 2024
شنبه 02 مهر
مرحله سوم مسابقات ریس در پیست مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد
مرحله سوم مسابقات ریس در پیست مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد
سومین مرحله مسابقات اتومبیلرانی سرعت قهرمانی سال به‌نام شصتمین سالگرد رسمی مسابقات ریس در ایران، روز جمعه یکم مهر ماه در پیست مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی و به نقل از فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی،سومین مرحله مسابقات اتومبیلرانی سرعت قهرمانی سال ۱۴۰۱ به‌نام شصتمین سالگرد رسمی مسابقات ریس در ایران، با یاد و خاطره تمامی عزیزانی که طی این سالها در این رشته زحمت کشیده و فعالیت کرده اند روز جمعه یکم مهر ماه در پیست مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

دو راند دیگر از مسابقات ریس در آذر و بهمن ماه امسال برگزار می شود و مجموعا پس از برگزاری پنج مرحله قهرمان سال هر کلاس معرفی خواهد شد.
با توجه به شرایط آب و هوایی در ابتدای فصل پاییز و مساعد شدن هوا برای حضور تماشاگران، این مسابقه پخش زنده نخواهد داشت و علاقه مندان می توانند با تخفیف از طریق سایت فدراسیون یا روز مسابقه هم در محل پیست بلیط تهیه کنند.

پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی در مساحتی بالغ بر 32000 متر مربع و در ابعاد 80×400 متر ، در ضلع جنوب غربی مجموعه (پارکینگ شماره یک) واقع شده است . ظرفیت جایگاه تماشاچیان این پیست 10000 نفر می باشد و دارای امکاناتی چون : فروشگاه ، کاف شاپ ، بهداری و سرویس های بهداشتی است . در این پیست مسابقات رسمی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری برگزار می شود .

همچنین در راستای هر چه بهتر برگزاری این مسابقات با تاکید شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، مجموعه ورزشی آزادی ضمن همراهی و همکاری همیشگی با فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی اقداماتی مانند ورود و خروج ورزشکاران به مجموعه و حفاظت و حراست مسابقات را بر عهده داشت.


تهران - کیلومتر 5 آزاد راه تهران کرج
مجموعه ورزشی آزادی
کد پستی: 1484813111
021 - 4473 90 22
©2018 Azadi Sport Complex, All Right Reserved