قوانین و مقررات ورود به استادیوم
یکشنبه, 18 شهریور, 1403
SUNDAY, September 8, 2024
چهار شنبه 03 مرداد
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در جمع خبرنگاران:
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در جمع خبرنگاران:
الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا در بازسازی ورزشگاه آزادی رعایت می شود
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: آنچه درباره بازسازی ورزشگاه آزادی باید گفت این است که الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا در آن رعایت می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی به نقل از ایرنا، حسین طلا امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازسازی ورزشگاه آزادی از اولویت زیادی برخوردار بوده و هست. می‌توان گفت تا قبل از سال ۱۴۰۲ اگر تعمیراتی در ورزشگاه آزادی صورت گرفته، جزیی بوده و از سال ۱۴۰۲ هم قسمتی از، تعمیرات انجام شد، اما بعد از آن فرایند بازسازی این مجموعه را به قرارگاه خاتم تحویل دادیم و کارها به صورت جدی پیش می‌رود.

وی افزود: در اردیبهشت ماه سال جاری طی توافقی با قرارگاه خاتم با سرعت، بازسازی ورزشگاه آزادی در حال طی شدن است. البته در حوزه عملیات اجرایی با مشکلاتی روبرو بودیم، به عنوان مثال برخی مسابقات باشگاهی فوتبال باید در این ورزشگاه برگزار می‌شد و واقعین آنست که کارگاه را به صورت جدی در تاریخ چهاردهم تیرماه در اختیار دوستان قرار دادیم و قرارگاه با جدیت کار خود را انجام می‌دهند.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی خاطر نشان کرد: آنچه درباره بازسازی ورزشگاه آزادی باید گفت این است که الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا در آن رعایت می‌شود. به عنوان مثال تونل جایگاه خبرنگاران، cip ، vvip و جایگاه معلولان همه با استانداردهای ویژه بازسازی می‌شود.

طلا تصریح کرد: اسکوربورد دیگری در قسمت جنوبی ورزشگاه آزادی نصب خواهد شد چرا که پیش از این، یک سوم افرادی که برای تماشای مسابقات فوتبال بر روی سکوها حاضر می‌شدند نمی‌توانستند اسکوربوردی که در حال حاضر نصب است را تماشا کنند. روشنایی ورزشگاه نیز از ۱۸۰۰ به ۲۵۰۰ لوکس افزایش پیدا خواهد کرد. سیستم صوت به صورت کامل تقویت خواهد شد، ضمن آنکه اسکوربورد به دستگاه VAR متصل می‌شود. سکوها آماده و پله‌های اضطراری در نظر گرفته شده و امیدوارم تا پانزدهم شهریور برای حضور تماشاگران در قسمت در حال بازسازی را آماده کنیم. در بازسازی ورزشگاه آزادی، مقاوم‌سازی، استانداردسازی و معماری در حال انجام است. ان شااله بعد از قسمت غربی استادیوم که تمام شد قسمت شرقی و سپس بخش‌های شمالی و جنوبی بازسازی خواهد شد.

وی اعلام کرد: جا دارد از جناب دکتر محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری، مهندس کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، مجموعه سازمان برنامه بودجه و مدیریت خزانه داری کل کشور و قرارگاه خاتم به عنوان پیمانکار و تمام آنهایی که کمک کردند، همکارانم در شرکت، مشاور پروژه و دستگاه های نظارتی تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی افزود: به صورت تقریبی، قراردادی که برای بازسازی ورزشگاه آزادی با فرماندهی قرارگاه خاتم مبلغی حدوذ 1900 میلیارد تومان بستیم بازسازی کل ورزشگاه آزادی به مدت ۱۸ ماه انجام خواهد شد. ۲ موضوع در انجام این مهم که در موعد مقرر انجام بگیرد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اول نحوه تزریق منابع مالی است که فکر می‌کنم دوستان در سازمان برنامه بودجه، وزارت ورزش جوانان و خزانه‌داری کل کمک خواهند کرد. موضوع دوم اجازه دادن برای برگزاری بازی‌هایی است که در این مجموعه برگزار می‌شود. تنها ورزشگاهی که مجبور هستیم مسابقات را برگزار کنیم همین استادیوم است، هر برنامه و مسابقه‌ای که می‌خواهد برگزار شود باید تمام تجهیزات پیمانکار، مصالح خارج و کارگاه بسته شود و این اتفاقات تاخیر زیادی را به وجود می‌آورد.


تهران - کیلومتر 5 آزاد راه تهران کرج
مجموعه ورزشی آزادی
کد پستی: 1484813111
021 - 4473 90 22
©2018 Azadi Sport Complex, All Right Reserved