قوانین و مقررات ورود به استادیوم
یکشنبه, 18 شهریور, 1403
SUNDAY, September 8, 2024
پنج شنبه 04 مرداد
اجتماع دختران انقلاب با استقبال پرشور تهرانی ها در ورزشگاه آزادی برگزار شد
اجتماع دختران انقلاب با استقبال پرشور تهرانی ها در ورزشگاه آزادی برگزار شد
اجتماع دختران انقلاب در ورزشگاه آزادی با استقبال خوب شهروندان تهرانی‌ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، امروز پنجشنبه 4 مرداد 1403، اجتماع دختران انقلاب به میزبانی ورزشگاه آزادی و با استقبال خوب و پرشکوه تهرانی‌ها برگزار شد.

در این اجتماع بسیاری از خانواده‌ها عکس‌های شهید حاج قاسم سلیمانی، پرچم ایران و یا زهرا در دست داشتند. همچنین با وجود دمای هوا گرم نوجوانان و دهه نودی ها نیز در این مراسم حضور چشمگیری داشتند.

این برنامه رسماً با تلاوت قرآن آغاز شد و پس از تلاوت قرآن نوازندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران به نواختن سرود جمهوری اسلامی پرداختند و تمامی حاضران در ورزشگاه آزادی متن سرود را همخوانی کردند.

در ادامه مراسم حجت الاسلام والمسلمین رشاد مدیر حوزه‌های علمیه تهران و مدیر پژوهشگاه فرهنگ و هنر اسلامی به بیان سخنانی در خصوص حجاب و عفاف پرداخت.

سپس آئین دمام زنی به همراه خوانندگی سعید صادقی آغاز شد. جمعیت نوای زینب زینب را با حال و هوای خاصی فریاد می‌زدند. غالب جمعیت را دختران جوان و نوجوان تشکیل می‌دادند و پرچم ایران و پرچم‌های مزین به نام اهل بیت در دست داشتند.

لازم به توضیح است در اجتماع خانوادگی دختران انقلاب ۳۱۳ نفر از دخترانی که در طول یک سال گذشته جذب پاتوق‌ها، موکب‌ها و اجتماعاتی همچون تئاترها و تعزیه‌های دختران انقلاب شدند به دست خانواده معظم شهیدان به حجاب فاطمی مزین شدند. همچنین اهدای روسری متبرک حرم حضرت امام حسین (ع) به خانواده ها و اجرای بزرگ‌ترین همخوانی سرود حجاب توسط حاج «ابوذر روحی» با همخوانی دو هزار نوجوان پسر و دختر از ویژه ‌برنامه‌های این اجتماع خانوادگی و پرشور بود.


تهران - کیلومتر 5 آزاد راه تهران کرج
مجموعه ورزشی آزادی
کد پستی: 1484813111
021 - 4473 90 22
©2018 Azadi Sport Complex, All Right Reserved