قوانین و مقررات ورود به استادیوم
جمعه, 07 اردیبهشت, 1403
FRIDAY, April 26, 2024
شنبه 05 بهمن
آمادگی کامل ورزشگاه آزادی برای شروع نیم فصل دوم لیگ
آمادگی کامل ورزشگاه آزادی برای شروع نیم فصل دوم لیگ
ورزشگاه بزرگ آزادی همزمان با دیدار تیمهای پرسپولیس و تراکتور سازی، آماده برگزاری مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، ورزشگاه آزادی با آمادگی کامل و پس از پشت سرگذاشتن روزهای برفی، آماده برگزاری بازی بزرگ هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بین تیمهای پرسپولیس تهران و تراکتور سازی تبریز گردید.

پس از شرایط جوی هفته گذشته و بارش برف و باران که موجب سفیدپوش شدن شهر تهران شده بود، همزمان کارگران خدمات و فضای سبز مجموعه ورزشی آزادی با آمادگی کامل و تجهیزات لازم از 72 ساعت قبل از برگزاری دیدار در ورزشگاه آزادی مستقر شدند تا استادیوم فوتبال را برای آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر و همچنین پذیرایی از تیمهای آسیایی در مسابقات پیش رو لیگ قهرمانان آسیا آماده کنند و امروز شنبه 5 بهمن ماه ورزشگاه آزادی به طور کامل آماده برگزاری رقابتهای فوتبال است.

استادیوم آزادی با احتساب دیدارهای داخلی و بین المللی تیم های ملی، پرسپولیس و استقلال، در هر فصل فوتبالی برگزار کننده میانگین بین 40 تا 50 مسابقه است.

لازم به توضیح است که دیدار دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی عصر روز فردا از ساعت 15: 15 در ورزشگاه آزادی برگزار می گردد که بلیت فروشی این بازی تا دقیقه 60 ادامه دارد.


تهران - کیلومتر 5 آزاد راه تهران کرج
مجموعه ورزشی آزادی
کد پستی: 1484813111
021 - 4473 90 22
©2018 Azadi Sport Complex, All Right Reserved