شنبه 05 بهمن آمادگی کامل ورزشگاه آزادی برای شروع نیم فصل دوم لیگ  
   
  ورزشگاه بزرگ آزادی همزمان با دیدار تیمهای پرسپولیس و تراکتور سازی، آماده برگزاری مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، ورزشگاه آزادی با آمادگی کامل و پس از پشت سرگذاشتن روزهای برفی، آماده برگزاری بازی بزرگ هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بین تیمهای پرسپولیس تهران و تراکتور سازی تبریز گردید.

پس از شرایط جوی هفته گذشته و بارش برف و باران که موجب سفیدپوش شدن شهر تهران شده بود، همزمان کارگران خدمات و فضای سبز مجموعه ورزشی آزادی با آمادگی کامل و تجهیزات لازم از 72 ساعت قبل از برگزاری دیدار در ورزشگاه آزادی مستقر شدند تا استادیوم فوتبال را برای آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر و همچنین پذیرایی از تیمهای آسیایی در مسابقات پیش رو لیگ قهرمانان آسیا آماده کنند و امروز شنبه 5 بهمن ماه ورزشگاه آزادی به طور کامل آماده برگزاری رقابتهای فوتبال است.

استادیوم آزادی با احتساب دیدارهای داخلی و بین المللی تیم های ملی، پرسپولیس و استقلال، در هر فصل فوتبالی برگزار کننده میانگین بین 40 تا 50 مسابقه است.

لازم به توضیح است که دیدار دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی عصر روز فردا از ساعت 15: 15 در ورزشگاه آزادی برگزار می گردد که بلیت فروشی این بازی تا دقیقه 60 ادامه دارد.