قوانین و مقررات ورود به استادیوم
دوشنبه, 24 اردیبهشت, 1403
MONDAY, May 13, 2024
یک شنبه 09 اردیبهشت
وزیر ورزش و جوانان:
وزیر ورزش و جوانان:
برای تجهيز مجموعه ورزشی آزادی توانستيم ۱۲۰۰ ميليارد بودجه در نظر بگيريم
وزير ورزش و جوانان گفت: در بخش تحول زيرساخت‌های ورزشی، موفق شديم جلسه شورای عالی ورزش را با حضور رئيس جمهور برگزار كنيم و يكی از مشكلات، پروژه‌های نيمه‌تمام بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به نقل از پايگاه خبري وزارت ورزش و جوانان، كيومرث هاشمی در مراسم اختتاميه جشنواره قهرمان ايران گفت: جلسه شورای عالی ورزش را با حضور رئيس جمهور برگزار كرديم و يكی از مشكلات، پروژه‌های نيمه‌تمام بود و با كمك سازمان برنامه و بودجه، ۳۴۲۸ پروژه شناسايی شدند و قرار شد پروژه جديدی را آغاز نكنيم تا پروژه‌های نيمه تمام به ثمر برسد. ۷ هزار ميليارد برای تكميل اين پروژه‌ها پيش بينی شده است. نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد صورت گرفته است.

وزير ورزش و جوانان در خصوص برنامه اين وزارت‌خانه برای تجهيز مجموعه ورزشی آزادی گفت: توانستيم برای اين مجموعه ۱۲۰۰ ميليارد بودجه در نظر بگيريم و احداث مجموعه بين‌المللی تهران در دستور كار قرار گرفته و اتفاقات خوبی رخ داده است و با استفاده از ظرفيت‌های پيمانكارهای داخلی و خارجی، اميدوارم مجموعه‌ای را در شان ورزشكاران بسازيم.

هاشمی در خصوص روند طرح آمايش سرزمين گفت: اين طرح در جلسه شوراي عالی ورزش تصويب شد و قرار است تا ۴ ماه آينده كارهای مربوطه‌اش انجام شود. يكی ديگر از مسائلی كه مد نظر قرار گرفته، رسيدگی به مشكلات قهرمانان است كه به عنوان يك محور اصلی در مجموعه ورزش كشور، در دستور كار قرار گرفته است. ما مطالبات دو سال گذشته قهرمانان را توانستيم پرداخت كنيم و برای باقی مانده مطالبات هم در مراسم تجليل از قهرمانان كارهای لازم را صورت خواهيم داد.

وزير ورزش و جوانان در خصوص توسعه و كمك به تجهيزات ورزشی فدراسيون‌ها گفت: كمك به تجهيزات ورزشی فدراسيون‌های ورزشی با كمك وزارت نفت دارد صورت می گيرد تا نوسازی را در اين زمينه صورت دهيم. تقويت زيرساخت‌ها برای ميزبانی رويدادها و گسترش ميزبانی در شهرهای ديگر از اولويت‌های ما است.


تهران - کیلومتر 5 آزاد راه تهران کرج
مجموعه ورزشی آزادی
کد پستی: 1484813111
021 - 4473 90 22
©2018 Azadi Sport Complex, All Right Reserved