قوانین و مقررات ورود به استادیوم
سه شنبه, 29 اسفند, 1402
TUESDAY, March 19, 2024
یک شنبه 01 مرداد
مديريت فروش بليط ورزشگاه آزادي به شرکت توسعه و نگهداري اماکن ورزشي کشور واگذار شد
مديريت فروش بليط ورزشگاه آزادي به شرکت توسعه و نگهداري اماکن ورزشي کشور واگذار شد
جهت بررسي نحوه واگذاري بليط فروشي ورزشگاه آزادي، نشست مشترکي روز گذشته در دفتر مديرعامل شرکت توسعه و نگهداري اماکن ورزشي کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي شرکت توسعه، در اين نشست که آقايان "عباباف" مشاور وزير و مديرکل حراست وزارت ورزش و جوانان، "مدبر" مديرعامل شرکت توسعه و نگهداري اماکن ورزشي، "تاج" رييس فدراسيون فوتبال، "طاهري" مديرعامل پرسپوليس و "افتخاري" مديرعامل استقلال حضور داشتند، صورتجلسه ساماندهي و بهبود وضعيت فروش بليط مسابقات فوتبال در ورزشگاه آزادي جهت ارائه خدمات مطلوب تر به تصويب حاضرين رسيد.

بنا بر اعلام مهندس مدبر و بر اساس تفاهم نامه امضا شده در این نشست، مقرر گردید مدیریت فروش بلیط مسابقات لیگ برتر فوتبال در فصل جدید در ورزشگاه آزادی، به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور واگذار گردد.

بر اساس اظهارات مدیران عامل دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و همچنین رییس فدراسیون و سازمان لیگ، این شرکت به عنوان مالک مجموعه ورزشی آزادی با دارا بودن عنوان تخصصی در امور ورزش، می تواند نسبت به ارتقاء سیستم موجود و راهبری آن اقدام نماید.

گفتنی است در این نشست "رغبتی" مشاور معاونت ورزشي وزارتخانه، "شهرابی" مدیر حراست شرکت توسعه، "طباطبایی" مدیر مجموعه ورزشی آزادی، "حمیسی" مدیر حراست فدراسیون فوتبال، "خسروشاهی" مدیر حقوقی شرکت توسعه و "جمشیدی" مشاور حقوقی مدیرعامل شرکت نیز حضور داشتند.



تهران - کیلومتر 5 آزاد راه تهران کرج
مجموعه ورزشی آزادی
کد پستی: 1484813111
021 - 4473 90 22
©2018 Azadi Sport Complex, All Right Reserved