قوانین و مقررات ورود به استادیوم
شنبه, 08 اردیبهشت, 1403
SATURDAY, April 27, 2024
چهار شنبه 26 تیر
گزارشی از فعالیت کلاس های تابستانی تنیس مجموعه ورزشی آزادی
گزارشی از فعالیت کلاس های تابستانی تنیس مجموعه ورزشی آزادی
در سومین قسمت از معرفی کلاسهای تابستانی به سراغ رشته ورزشی تنیس رفتیم.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، امیر مهذب نیا مدیر آکادمی تنیس مجموعه ورزشی آزادی گفت: توجه به این نکته که جوان و نوجوان دارای استعدادهای فراوانی است و نیاز دارد که این استعدادها را برای او شکوفا نمایند و زمینه رشد استعدادها در ایامی که از آن به ایام فراغت نام برده می شود بیشتر است ،‌ می بایست برای این سنین در این زمانها برنامه های ویژه ای ترتیب داده شود تا بتوان از این ایام به نحو احسن استفاده کرد .

مهذب نیا ادامه داد: برای سهولت در ثبت نام سایت آکادمی آزادی را تاسیس نمودیم و مثل سایر کلاس های تابستانی از اول تیرماه کار خود را آغار کردیم. و این کودکان و نوجوانان در ردهای سنی 7 الی 12 سال توسط مربیان مورد ارزیابی لازم قرار می گیرند. اگر ثبت نام کنندگان در طول برگزاری کلاسهای تابستانی عملکرد مطلوبی داشته باشند با توجه به این نکته که خودم پیشکسوت این رشته هستم و ارتباط خوبی با مسئولان امر دارم، این افراد را به هیئت های تنیس معرفی می کنم. این برنامه دارای چند مرحله میباشد که فاز نخست آن انتخاب کودکانی است که از نظر بدنی مناسب این ورزش هستند. سپس آشنایی آنها با تنیس و در مرحله بعد آموزش کودکان، انجام مسابقه و اعزام برندگان به مسابقات کشوری و در انتها حضور آنها در جامعه حرفه ای تنیس میباشد.

پیشکسوت تنیس ایران اظهار داشت: پویا آل ابراهیم، علیرضا عبدالله زاده، امیر علی صادقی نسب، علی پاشا معزی، اردشیر ذوالفنون، آیدین فیاض، زهرا کلهر و خودم مربیان آکادمی تنیس مجموعه ورزشی آزادی هستند. در این آکادمی 19 زمین وجود دارد که از این تعداد 6 زمین مخصوص بانوان و 13 زمین متعلق به آقایان است. تعداد 2 باشگاه بدنسازی بانوان و آقایان، یک کافی شاپ و یک فروشگاه مخصوص وسایل این رشته ورزشی وجود دارد.

وی افزود: امسال اولین دوره استعدادیابی تنیس در استان تهران با همکاری مجموعه و با حضور 50 کودک و نوجوان رده سنی 7 الی 12 سال برای آشنایی با ورزش تنیس برگزار شد. در این مراسم کودکان و نوجوانان در غالب گروه های 5 و 6 نفره وارد زمین های تنیس شدند و توسط کارشناسان مورد ارزیابی لازم قرار گرفتند.

مهذب نیا در پایان با اشاره به ضرورت گنجاندن فعالیت های ورزشی خصوصا تنیس در برنامه ریزی ها بیان کرد: اوقات فراغت برای نوجوانان باید به بخشی از برنامه های روزانه آنها تبدیل شود تا زمان مفرحی داشته باشند و سلامتی آنها بیشتر ارتقاء پیدا کند وموجب افزایش تمرکز و سلامت روح و روان آنها نیز گردد .


تهران - کیلومتر 5 آزاد راه تهران کرج
مجموعه ورزشی آزادی
کد پستی: 1484813111
021 - 4473 90 22
©2018 Azadi Sport Complex, All Right Reserved