سه شنبه 01 آذر برگزاری مسابقات معوقه هفته سوم لیگ برتر بانوان در سالن 80 خط تیراندازی آزادی  
   
  مسابقات معوقه هفته سوم لیگ برتر و دسته یک تفنگ و تپانچه بانوان، پنجشنبه و جمعه پیگیری خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی و به نقل از فدراسیون تیراندازی، رقابت‌های معوقه هفته سوم لیگ دسته یک تفنگ و تپانچه بانوان پنجشنبه 3 آذر و هفته سوم لیگ برتر بانوان جمعه 4 آذرماه در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

در هفته سوم لیگ برتر تپانچه بانوان که به میزبانی شهید زین‌الدین قم برگزار می‌شود، تیم‌های هیئت البرز با هیئت کرمان، فولاد هرمزگان با هیئت مازندران، هیئت فارس با مقاومت و آتبین با شهید زین‌الدین قم دیدار خواهند کرد. در ادامه مسابقات این هفته دیدار معوقه هیئت البرز با هیئت فارس نیز برگزار خواهد شد.

در هفته سوم لیگ برتر تفنگ و به میزبانی فولاد مبارکه سپاهان، دانشگاه آزاد با دریاچه ارومیه رقابت خواهد کرد و شهید زین‌الدین قم با مقاومت، تیگرا با نزاجا و برلیان 22 نیز با فولاد سپاهان رقابت می‌کنند.

همچنین در دیدارهای لیگ دسته یک تپانچه و در گروه الف که به میزبانی سام‌سها گستر مازندران برگزار می‌شود، تیم‌های هیئت خراسان رضوی، ایثار ایلام و کوثر هوافضا به‌ترتیب در مقابل حفاری، هیئت همدان و سام‌سهاگستر مازندران قرار خواهند گرفت.

در گروه ب و به میزبانی کوثر قزوین، تیم‌های شهرداری فردیس، دانشگاه آزاد و هیئت تهران به‌ترتیب با تیگرا، هیئت هرمزگان و کوثر قزوین به رقابت می‌پردازند.

در هفته سوم لیگ دسته یک تفنگ که به میزبانی شهید چمران میبد برگزار می‌شود، هیئت البرز با خلیج بوشهر، پاس با فولاد هرمزگان، ایثار ایلام با هیئت خراسان رضوی، موجان با هیئت همدان و شهید چمران میبد با شرکت ملی حفاری دیدار خواهند داشت. سام‌سها گستر مازندران نیز قرعه استراحت دارد.