پنج شنبه 23 دی آغاز عملیات ترمیم و لکه گیری سقف استخر قهرمانی آزادی  
   
  پروژه ترمیم و آب بندی سقف استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی هر ساله میزبان مهم ترین اردوها و مسابقات شنا، شیرجه و واترپلو و سایر ورزش های آبی است. گذشت زمان و سال های زیادی از ساخت این استخر موجب شده است که سقف آن احتیاج به تعمیر و مرمت داشته باشد. با فرارسیدن فصل های پاییز و زمستان و آغاز بارندگی های فصلی و موسمی، آب باران از بخش هایی از سقف استخر ریزش کرده و تمرینات تیم های ملی را با مشکل روبرو می‌کند.

در همین راستا طی بازدیدی که کارشناسان فنی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و مهندسان مجموعه از استخر قهرمانی آزادی داشتند، بررسی و نیازسنجی که انجام پذیرفت مقرر گردید مرمت و بازسازی بخش آسیب دیده سقف استخر قهرمانی آزادی همانند سقف سالن 12 هزار نفری آزادی انجام و این پروژه آغاز گردد.

از روز سه شنبه کارشناسان و مهندسان فنی و مهندسی مجموعه با استقرار بر روی سقف استخر قهرمانی آزادی بخش هایی از سقف که آسیب دیده است را با پارچه هایی از جنس pvc ترمیم می کنند. متراژ ترمیم و آبندی سقف استخر قهرمانی آزادی حدودا" 3000 متر مربع خواهد بود. در ضمن قسمت های دیگری از این سقف نیز با اجرای پاشش پلی یوریای سرد در حال انجام می باشد.

لازم به توضیح است که سقف سالن 12 هزار نفری آزادی نیز سالیان سال مشکل داشت که این مشکل با عملیات ترمیم و آب بندی با پارچه های pvc مرتفع گردید و در رقابت های سی و پنجمین دوره رقابت‌های کشتی نظامیان جهان (سیزم) که در این سالن در حال برگزاری بود و در روزهای پاییزی و بارانی که تهران به سر می برد این رقابت ها به بهترین نحو ممکن صورت پذیرفت که این امر و اقدام باعث شد که سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به دلیل مساعدت و توجه کافی در برگزاری موفقیت‌آمیز سی و پنجمین دوره مسابقات کشتی نظامیان جهان (سیزم) تشکر و قدردانی کند.