چهار شنبه 21 اردیبهشت مهندس عاصم یوسفی: استفاده رایگان مردم از ورزشگاه آزادی و باشگاه انقلاب اقدامی کم‌نظیر بود  
   
  مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشوراظهار داشت: قیمت‌گذاری کارت‌های عضویت سالیانه مجموعه‌های این شرکت بر اساس نرخ اعلامی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان بوده که سالانه با تایید این سازمان و ابلاغ ادارات کل ورزش و جوانان اعلام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علیرضا عاصم یوسفی در خصوص کارت عضویت مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب توضیحاتی را ارائه کرد.

وی با بیان اینکه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، شرکتی دولتی است، بیان کرد: طبق مصوبات دولت، برخی مجموعه‌های ورزشی به این شرکت واگذار شده و از آنجا که شرکت به صورت درآمد، هزینه اداره می‌شود لذا شرکت برای تامین هزینه‌های جاری و حقوق پرسنل از درآمد مجموعه‌های تابعه از این شرایط استفاده می‌کند.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور افزود: به این ترتیب قیمت‌گذاری کارت‌های عضویت سالیانه مجموعه‌های این شرکت بر اساس نرخ اعلامی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان بوده که سالانه با تایید این سازمان و ابلاغ ادارات کل ورزش و جوانان اعلام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به تاکید وزیر ورزش و جوانان مبنی بر ایجاد شرایط مناسب برای بهره‌مندی آحاد مردم از اماکن ورزشی، گفت: از زمان تصدی دکتر سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان و براساس دستور وی، درب‌های مجموعه‌های ورزشی برای مردم باز شد، از جمله استفاده رایگان عموم مردم و ورزشکاران از فضاهای مختلف مجموعه‌های ورزشی آزادی و انقلاب در طول ایام نوروز سال جاری که اقدامی کم نظیر بوده است.

مهندس عاصم یوسفی بیان داشت: تعرفه سالانه کارت عضویت مجموعه انقلاب با پارکینگ مبلغ یک میلیون و 330 هزار تومان است.

وی در پایان به تخفیف‌های عضویت در مجموعه انقلاب هم اشاره کرد و گفت: طبق دستور مقام عالی وزارت تسهیلات خاصی برای اقشار مختلف، از جمله تخفیف برای ایثارگران، جانبازان، خانواده محترم شهدا و همچنین طرح تکریم افراد ۶۵ سال به بالا، که تا ۶۰ درصد تخفیف شامل ایشان می‌شود.
بر اساس این گزارش، اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت و شرایط صدور کارت عضویت مجموعه و همچنین تخفیف‌های متعلقه به متقاضیان از اقشار مختلف، در بخش پذیرش پایگاه خبری مجموعه ورزشی انقلاب، در اختیار همگان قرار داده شده است.
اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت و شرایط صدور کارت عضویت مجموعه و همچنین تخفیف‌های متعلقه به متقاضیان از اقشار مختلف، در بخش پذیرش پایگاه خبری مجموعه ورزشی انقلاب، در اختیار همگان قرار داده شده است