سه شنبه 21 دی بندر خمیر میزبان اردوی تیم ملی آب‌های آرام در دریاچه آزادی  
   
  دور جدید اردوی تیم ملی آب‌های آرام در بخش آقایان و بانوان به میزبانی بندر خمیر از ۲۲ دی برگزار می شود.

به گزارش وابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ تیم ملی آب‌های آرام پس از برگزاری دو مرحله اردوی انتخابی و آمادگی با هدف حضور موفق در بازی‌های آسیایی هانگژو پس از هماهنگی‌های لازم در بندر خمیر اردو میزند، این اردو در دو بخش بانوان و آقایان در مواد کانو و کایاک از ۲۲ دی آغاز می شود و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد. قایقرانان این مرحله از اردو را از روز ۲۰ دی در دریاچه آزادی آغاز می‌کنند.

در این اردوی تدارکاتی ایرج اقلیمی مشاور و مدیر تیم‌های ملی، پدروسنا سرمربی، مربیان نیز ایمان پورعزیز و مهسا مجللی به همراه دستیاران سرمربی؛ رضا رئیسی، آرش بصارت‌دار، علیرضا علیمحمدی، علیرضا جاوید و مربی بدنساز آقایان: محسن میلاد، مربی بدنساز بانوان: پریسا مقدم و روانشناسان؛ مجتبی تاج‌محمدی، نرگس مالمیر به عنوان کادر تیم ملی حضور دارند.

در این بخش از اردو ۲۷ ورزشگاه نیز دعوت شده‌اند که اسامی آن‌ها به این شرح است:

در بخش بانوان؛ الناز شفیعیان و نرجس کارگرپور و مهسا آذری از گیلان، هدیه کاظمی و کیانا کمال زاده از بندرعباس، سما یاسمی از کرمانشاه و ترنم اکبرزاده از تهران در قسمت کایاک و در قسمت کانوکانادایی بانوان نیز؛ پریسا محمدزاده زیبا سماک‌حرفه از گیلان، معصومه داناپور از آذربایجان شرقی، مهسا کهنسال از خوزستان، گلشن رهیده و فاطمه کرمجانی از کرمانشاه دعوت به اردو شده‌اند.

در بخش آقایان؛ علی آقامیرزایی، پیمان قویدل، سپهر ساعتچی، ابوالفضل درجزی از گیلان، امین بداغی از مازندران، پوریا شریفی و محمد میرزایی از تهران و مجید جواهری از خراسان رضوی در بخش کایاک آقایان هستند.

محمد نبی‌رضایی از مازندران، عادل مجللی از گلستان، شاهو ناصری از کردستان، عرفان زنده‌پی و شایان حسینی از بوشهر و محمد عباسی از گیلان در بخش کانوکانادایی آقایان هستند.