یک شنبه 31 تیر راهکارهای سرعت بخشی پروژه بازسازی ورزشگاه آزادی بررسی شد  
   
  راهکارهای رفع موانع و سرعت بخشی پروژه بهسازی ورزشگاه آزادی با حضور مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، نشست بررسی رفع موانع پروژه بهسازی استادیوم آزادی با حضور مدیرعامل و معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و مدیر مجموعه ورزشی آزادی برگزار و راهکارهای سرعت بخشی این پروژه مطرح و بررسی شد.

در این نشست مدیرعامل شرکت توسعه بر تشکیل منظم این جلسات تاکید کرد و افزود: در این جلسات می‌توان در اسرع وقت مسائل احتمالی که در مسیر اجرای پروژه پیش می‌آید را حل و فصل و تعیین تکلیف کرد. برای رفع برخی مسائل فنی و تخصصی باید جلساتی با فاصله زمانی کوتاه‌تر و مداوم برگزار تا مشکلات در کمترین زمان ممکن حل و فصل شوند.

در ادامه جلسه ضمن ارائه گزارشی کاملی از نحوه بازسازی، چالش های پیش رو و همچنین درصد پیشرفت فیزیکی پروژه توسط مشاور و پیمانکار، حاضرین پیرامون مسائل و موانع اجرایی و راهکارهای عملی برای شتاب بخشی طرح بازسازی استادیوم آزادی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

گفتنی است در این نشست که مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی، معاون هماهنگ کننده هلدینگ و مدیرعامل موسسه آوا نیز حضور داشتند به مدت دو ساعت در دفتر مدیریت مجموعه ورزشی آزادی به طول انجامید.