سه شنبه 02 خرداد به میزبانی ورزشگاه آزادی؛ تقابل استقلال و نساجی در نیمه نهایی جام حذفی  
   
  دو تیم فوتبال استقلال و نساجی در نخستین دیدار نیمه نهایی جام حذفی از ساعت‌۱۸:۳۰ فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام حذفی از فردا با برگزاری رقابت حساس بین دو تیم فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران آغاز می شود.

تیم فوتبال استقلال تهران که علیرغم همه تلاش هایش در لیگ برتر به قهرمانی نرسید و سوم شد انگیزه بالایی برای کسب جام در رقابتهای جام حذفی دارد. شاگردان ساپینتو برای رسیدن به فینال باید در نیمه نهایی از سد تیم نساجی مازندران مدافع عنوان قهرمانی عبور کنند.

آبی پوشان پایتخت که در دیدار پایانی خود در لیگ برتر با ۷ گل  تیم تراکتورسازی را شکست داده بودند و دستشان از کسب جام قهرمانی لیگ برتر خالی ماند انگیزه بالایی برای پیروزی در این دیدار دارند، از طرفی دیگر نساجی مازندران نیز علیرغم عملکرد نه چندان خوبش در لیگ برتر از انگیزه بالایی برای تکرار عنوان قهرمانی خود در جام حذفی دارد.

گفتنی است استقلال در رقابتهای لیگ برتر  در بازی رفت نساجی را ۳ بر یک شکست داد و در بازی برگشت در قائمشهر به تساوی یک بر یک رضایت داد و فردا سومین تقابل دو تیم در این فصل است.