چهار شنبه 03 خرداد برگزاری مراسم اختتامیه لیگ‌های قایقرانی با حضور مسئولان ورزش در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی  
   
  مراسم اختتامیه لیگ‌های قایقرانی با اهدای کاپ رشته‌های آبهای آرام، اسلالوم، دراگون‌بوت، روئینگ و کانوپولو در بخش بانوان و آقایان در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی مجموعه ورزشی آزادی و به نقل از فدراسیون قایقرانی، در پایان مسابقات لیگ‌های قایقرانی در ۵ رشته ورزشی تحت پوشش فدراسیون قایقرانی، مراسم اختتامیه با حضور ورزشکاران و مسئولان ۶۷ باشگاه شرکت‌کننده و مسئولان ورزشی کشور برگزار شد.

در این مراسم مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، کاوه احمدی مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان، مهین فرهادی‌زاد نائب‌رئیس کمیته ملی المپیک، مسئولان ورزشی نیروی دریایی و هوایی ارتش جمهوری اسلامی، دیگر مسئولان ورزشی کشور، مسئولان فدراسیون قایقرانی و مدیران، مربیان و ورزشکاران قایقرانی حضور داشتند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در این مراسم گفت: در این مدت تلاش‌‌های داخلی و بین‌المللی فدراسیون قایقرانی را دیده‌ایم. این فدراسیون در بحث تأمین منابع تلاش زیادی انجام می‌دهد و از نزدیک شاهد هستیم که تلاش می‌کند تا جایگاه واقعی قایقرانی کشورمان را محقق کند. ما هم از آن‌ها حمایت می‌کنیم.
مناف هاشمی در ادامه افزود: سهرابیان (رئیس فدراسیون قایقرانی) عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک است و براساس آنچه در جلسات گفته، قول خوبی برای مدال‌آوری در بازی‌های آسیایی داده است. قایقرانی یکی از رشته‌های پُرمدال ما در بازی‌های آسیایی هانگژوست و امیدوارم قایقران‌ها بتوانند دل مردم را شاد کنند.

رئیس فدراسیون قایقرانی نیز در مراسم اختتامیه لیگ‌های قایقرانی با تقدیر از حضور باشگاه‌های ورزشی در لیگ گفت: امروز شاهد هستیم که خانواده قایقرانی در همه رشته‌ها دور هم جمع هستند و این اتفاق به واسطه برگزاری لیگ‌ها اتفاق افتاده و باید تلاش کنیم و با برگزاری لیگ‌ها با استفاده از همه ظرفیت قایقرانی، روزهای بهتری را برای این رشته بسازیم.

علیرضا سهرابیان اضافه کرد: با تلاش همه عزیزان که به نوعی در قایقرانی سهیم هستند، قایقرانی جزو رشته‌های پرامید بازیهای آسیایی است و موفقیت در رشته‌های مختلف قایقرانی مگر با همدلی و کوشش همه کسانی که در این رشته زحمت می‌کشند اتفاق نخواهد افتاد.

وی ادامه داد: ما هم به نوبه خود در فدراسیون به دنبال جذب حمایت بیشتر مسئولان و ارگان‌ها هستیم تا بتوانیم همه از بالا رفتن پرچم کشور در میادین توسط قایقرانان افتخار کنیم.