دو شنبه 04 مهر دور جدید اردوی تیم ملی روئینگ در دریاچه آزادی  
   
  مرحله جدید اردوی تیم ملی روئینگ برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی و بازی‌های آسیایی در دریاچه آزادی آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی و به نقل از خبرگزاری صداوسیما، تیم ملی روئینگ بانوان و مردان ادامه تمرینات خود را در قالب دوازدهمین مرحله اردوی آمادگی آغاز می‌کند.

این اردو تا ۲۳ مهر در دریاچه آزادی ادامه خواهد داشت.
افشین فرزام و سولماز عباسی سرمربیان، هما خاتمی و فرزین رضایی کمک مربیان، دکتر محمد فشی مشاور بدنساز بانوان، دکتر سعید خدایاری مربی بدنساز مردان، مینا خنتان روانشناس بانوان و میلاد اسماعیلی روانشناس مردان اعضای کادر فنی این تیم هستند.

فاطمه مجلل از آذربایجان غربی، شکیبا وقوفی از تهران، زینب نوروزی از زنجان و کیمیا زارعی، مریم کرمی و مریم امیدی پارسا از همدان در بخش بانوان و شیرزاد قادری از کردستان، میلاد اله‌وردیان از آذربایجان غربی و حمیدرضا رضوانی از تهران در بخش آقایان نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

درياچه مجموعه ورزشی آزادی با سطح 220 هزار متر مربع و گنجايش 600 هزار متر مكعب در شمال استاديوم آزادی بعنوان مركز ورزشي، تـفريحي احداث شده است . دو جاده پياده رو يكي در سطح پائين و يكي در سطح بالا و يك جاده ماشين رو در بالا تعبيه و دور تا دور درياچه چمن كاري شده است . چمن کاری این محل به بیش از 250 هزار مترمربع می رسد . عمق متوسط دریاچه 4 متر می باشد ( از 50 سانتی متر الی 8 متر ) ، طول آن 1200 متر و عرض آن 180 متر است . در این دریاچه انواع رشته های قایقرانی ( کایاک ، کاناپلو ، کانو کانادایی و .... ) و اسکی روی آب انجام می شود .

گفتنی است همچنین در راستای هر چه بهتر برگزاری این اردو، با تاکید شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، مجموعه ورزشی آزادی ضمن همراهی و همکاری همیشگی با فدراسیون قایقرانی، اقداماتی مانند ورود و خروج ورزشکاران به مجموعه و حفاظت و حراست این اردو را بر عهده دارد.