قوانین و مقررات ورود به استادیوم
جمعه, 31 فروردین, 1403
FRIDAY, April 19, 2024
یک شنبه 02 آبان
با حضور رییس جمهور و وزیر ورزش و جوانان در سالن دوازده هزار نفری آزادی/
با حضور رییس جمهور و وزیر ورزش و جوانان در سالن دوازده هزار نفری آزادی/
آیین اهداء بازوبند پهلوانی سال 1400 و مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک و پارالمپیک برگزار شد
آیین اهداء بازوبند پهلوانی سال 1400 و مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، ظهر امروز 2 آبانمان، در سالروز ولادت حضرت محمد(ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع) همزمان با انتخاب پهلوان کشور در رشته کشتی پهلوانی مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو با حضور حجت الاسلام و المسلمین رئیسی و دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

در این مراسم به مدال آوران طلایی رقابت‌های المپیک و پارالمپیک ۲ میلیارد تومان، به دارندگان مدال‌های نقره یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان و به مدال آوران برنز ۷۵۰ میلیون تومان با حضور آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی رییس جمهور و دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان اهدا شد.

همچنین در حاشیه این مراسم جابر صادق‎‌زاده در فینال مسابقات ۱۰۰+ کیلوگرم رقابت‌های کشتی پهلوانی ایران با پیروزی مقابل امیر محمدی به‌ عنوان پهلوان سال ۱۴۰۰ ایران شناخته شد. صادق‌زاده پیش از این نیز ۶ مرتبه پهلوان ایران شده بود. در پایان این رقابت رئیس جمهور بازوبند مسابقات پهلوانی را به پهلوان جابر صادق زاده اهداء کرد.

لازم به توضیح است که رقابت‌های کشتی پهلوانی بزرگسالان کشور از روز گذشته (شنبه/ اول آبان ماه) در سالن ورزشی ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد و امروز (یکشنبه) با شناخت نفرات برتر و پهلوان سال ۱۴۰۰ به کار خود پایان داد.


تهران - کیلومتر 5 آزاد راه تهران کرج
مجموعه ورزشی آزادی
کد پستی: 1484813111
021 - 4473 90 22
©2018 Azadi Sport Complex, All Right Reserved