قوانین و مقررات ورود به استادیوم
چهارشنبه, 05 اردیبهشت, 1403
WEDNESDAY, April 24, 2024
دو شنبه 08 خرداد
آخرین تمرین تیم ملی والیبال در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد
آخرین تمرین تیم ملی والیبال در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد
تمرین تیم ملی والیبال ایران جهت آماده‌سازی و حضور در لیگ ملت‌ها 2023 امروز(دوشنبه هشتم خرداد ماه) در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی با حضور رسانه‌ها پیگیری شد.
 
به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی و به نقل از فدراسیون والیبال، لیگ ملت‌های والیبال سال 2023 در گروه مردان از 16 خردادماه آغاز می‌شود و یکم مرداد با معرفی تیم‌های برتر به پایان خواهد رسید و تیم ملی ایران پنجمین حضور خود را در این رقابت‌ها تجربه خواهد کرد.

تمرین ملی پوشان امروز (دوشنبه هشتم خرداد ماه) با حضور اصحاب رسانه برگزار شد. بازیکنان ابتدا زیر نظر یاناس، مربی لهستانی تیم مشغول گرم کردن و انجام کارهای کششی شدند.

در بخش دوم تمرین بازیکنان کار با توپ را زیر نظر مربی لهستانی آغاز کردند. طراحی یک آیتم جالب از سوی این مربی جو جالبی را در این بخش تمرین به وجود آورد. در بخش بعدی ملی‌پوشان به شکل دو به دو به تمرین اسپک و دریافت پرداختند.

انجام بازی گروهی بخش پایانی تمرین مردان والیبال ایران بود و بازیکنان در دو گروه برابر هم قرار گرفتند. در این بخش بهروز عطایی چند بار تمرین را متوقف کرد و توصیه‌هایی جدی به بازیکنان داشت تا برای حضور در تورنمنت دشوار لیگ ملت‌ها آمادگی بیشتری بیابند.

سید محمد موسوی (کاپیتان)، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، محمد طاهر وادی، جواد کریمی، امین اسماعیل‌نژاد، علی حاجی‌پور، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، پوریا حسین خانزاده، شهروز همایونفرمنش، محمد جواد معنوی‌نژاد و میثم صالحی بازیکنان حاضر در این تمرین بودند.

اکبر محمدی به عنوان سرپرست، بهروز عطایی (سرمربی)، علیرضا طلوع‌کیان و محمود افشاردوست (مربیان)، مصطفی کارخانه (مشاور فنی)، پاول متئوس (مربی تمرین دهنده)، یاناس ویچیچ (مربی بدنساز)، عبدالرضا علیزاده، کامبیز یعقوبی و عیسی سنگدوینی (مربیان حاضر در اردو)، حسین خوریانی و امین علی‌اکبری (آنالیزور)، نیما ده‌پناه (فیزیوتراپ)، رضا قلی‌پور (پزشک) و حمزه فتحی به عنوان ماساژور کادر فنی تیم ملی والیبال ایران را تشکیل می‌دهند.


تهران - کیلومتر 5 آزاد راه تهران کرج
مجموعه ورزشی آزادی
کد پستی: 1484813111
021 - 4473 90 22
©2018 Azadi Sport Complex, All Right Reserved