قوانین و مقررات ورود به استادیوم
جمعه, 07 اردیبهشت, 1403
FRIDAY, April 26, 2024
پنج شنبه 07 مهر
برگزاری لیگ برتر مردان در سالن والیبال آزادی
برگزاری لیگ برتر مردان در سالن والیبال آزادی
دیدار دو تیم سایپا تهران و راه یاب ملل مریوان در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی ازادی و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، در نخستین دیدار این رقابت‌ها که از ساعت ۱۵ روز گذشته چهارشنبه آغاز شد، تیم‌های سایپا تهران و راه‌یاب ملل مریوان در سالن والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان فرهاد نفرزاده سرمربی تیم سایپا در ست‌های اول و دوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۳ و ۲۷ بر ۲۵ به پیروزی رسیدند، اما راه‌یاب در سه ست متوالی سوم تا پنجم با امتیاز‌های ۲۵ به ۲۳، ۲۵ به ۲۲ و ۱۵ به ۱۲ حریف خود را شکست داد تا نماینده مریوان سه به دو پیروز این مسابقه باشد.

راه‌یاب ملل مریوان سال گذشته با کسب رتبه نهمی به کار خود در لیگ برتر مردان پایان داد و سایپا نیز در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.

گفتنی است سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی با مساحت 4500 متر مربع و ابعاد تقريبي 44×72 متر و ظرفيتي بالغ بر 3000 نفر در ضلع جنوب شرقي پنج سالن واقع شده است و داراي جايگاه ويژه مسئولین، مدعوين، خبرنگاران، اطاقهاي داوران، كلاسهاي آموزشي، رختكن ورزشكاران، تونل ورودي ورزشكاران و تماشاچيان و واحدهاي صوت، برق و اسكوربرد مي باشد.

همچنین در راستای هر چه بهتر برگزاری این مسابقات با تاکید شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، مجموعه ورزشی آزادی ضمن همراهی و همکاری همیشگی با فدراسیون ,والیبال اقداماتی مانند ورود و خروج ورزشکاران به مجموعه و حفاظت و حراست این مسابقه را بر عهده داشت.


تهران - کیلومتر 5 آزاد راه تهران کرج
مجموعه ورزشی آزادی
کد پستی: 1484813111
021 - 4473 90 22
©2018 Azadi Sport Complex, All Right Reserved