قوانین و مقررات ورود به استادیوم
پنج شنبه, 09 فروردین, 1403
THURSDAY, March 28, 2024
سه شنبه 09 آذر
خدایی: طرف قرارداد ما پرسپولیس است، نه سازمان لیگ
خدایی: طرف قرارداد ما پرسپولیس است، نه سازمان لیگ
پرسپولیس گفت ما تبلیغات نمی‌خواهیم

سرپرست معاونت مشارکت های مردمی و جذب سرمایه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در مصاحبه تلویزیونی با برنامه فوتبال برتر در مورد دلایل تاخیر افتادن دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: همانطور که می دانید بر اساس قانون ما مکلف هستیم زمین را در اختیار باشگاه‌ها قرار دهیم. حدود ۱۲ روز قبل استقلال گفت ما خودمان می‌خواهیم تبلیغات را داشته باشیم. بر اساس این مساله نشستی با حضور مسوولان تیم‌ها و سازمان لیگ و حتی مهدی علینژاد برگزار و قرار شد باشگاه‌ها این تبلیغات را داشته باشند. دغدغه ما هم در فوتبال این است باشگاه‌ها از تبلیغات درآمد داشته باشند.

به گزارش ایرنا، محب خدایی تاکید کرد: در این نشست قرار شد برای ٢٤ بازی ۲۰۰ میلیارد بدهیم که باشگاه‌ها گفتند برای ۳۰ بازی ۳۰۰ میلیارد برای تبلیغ می‌دهند.

وی گفت: اولین بازی برگزار شد و از استقلال یک میلیارد و ۲۳۹ میلیون بابت اجاره و تبلیغات گرفته شد. ما هم شرکت دولتی هستیم و پول به حساب دولت می‌رود. صدری به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت ما تبلیغات را نمی‌خواهیم و قرار شد تبلیغات کنار زمین وجود نداشته باشد.

سرپرست معاونت مشارکت های مردمی و جذب سرمایه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ادامه داد: پرسپولیسی ها دوست داشتند این اتفاق رخ دهد اما به جمع بندی نرسیده بودند. نزدیک۴۵ دقیقه قبل بازی هماهنگ شد تبلیغات صورت بگیرد. طرف قرارداد ما پرسپولیس است نه سازمان لیگ. این ماجرا نزدیک ۱۵ روز است وجود دارد. با سازمان لیگ تماس های مکرر داشتیم اما خیلی اوقات جواب ما را ندادند.

خدایی تاکید کرد: الان هواداران دو تیم صحبت‌ها را گوش می‌دهند. آیا شما مخالفید افزایش ۲۰۰ میلیارد درآمد به ٣٠٠ میلیارد هستید؟



تهران - کیلومتر 5 آزاد راه تهران کرج
مجموعه ورزشی آزادی
کد پستی: 1484813111
021 - 4473 90 22
©2018 Azadi Sport Complex, All Right Reserved