قوانین و مقررات ورود به استادیوم
پنج شنبه, 30 فروردین, 1403
THURSDAY, April 18, 2024
شنبه 22 خرداد
مهندس کریمی : چهار پروژه ورزشی مازندران تا دهه سوم تیرماه آماده افتتاح خواهد شد
مهندس کریمی : چهار پروژه ورزشی مازندران تا دهه سوم تیرماه آماده افتتاح خواهد شد
در جلسه مسئولان استان با مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی مطرح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران با حضور دکتر کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و دکتر رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در دفتر استاندار، جلسه پیگیری تکمیل پروژه های ورزشی استان برگزار شد.

احمد حسین زادگان در این نشست گفت : از تلاش های شرکت توسعه و نگهداری و پیگیری های اداره کل ورزش و جوانان درخصوص کمک به تکمیل پروژه های ورزشی تشکر و قدردانی میکنم. مشکلات و موانع تکمیل پروژه سالن ورزشی ماهفروجک مرتفع گردید. پیگیری برای تکمیل پیست دوچرخه سواری ماهفروجک هم مورد انتظار است.

مهندس کریمی گفت : در صورت رفع مشکلات انشعابات و راه دسترسی، پروژه سالن ورزشی ماهفروجک تا دهه سوم تیرماه به بهره برداری می رسد. از همراهی و مساعدت های مجموعه استان، در راس استاندار محترم و مدیرکل ورزش و جوانان برای کمک به رفع مشکلات تکمیل پروژه های ورزشی سپاسگزارم.

چهار پروژه ماهفروجک، شهید چمران آمل، کلارآباد و تجن کلای چالوس در صورت رفع موانع و مشکلات نهایتا تا دهه سوم تیرماه آماده بهره برداری خواهد بود. برای پیست دوچرخه سواری ماهفروجک 14 میلیارد و 700 میلیون اعتبار مصوب شد که می تواند سرعت خوبی به روند تکمیل این مجموعه دهد.

دکتر رنگرز گفت: در سال 1400 نهضت تکمیل پروژه های نیمه تمام در رئوس اقدامات خواهد بود . با پيگيري های صورت گرفته و در جریان سفر دکتر نوبخت با تخصیص اعتبار برای تکمیل 30 پروژه ورزشی مازندران تا پایان سال 1400 موافقت شد که این اتفاق تاثیر بسیار خوبی در افزایش سرانه ورزشی استان مازندران دارد.




تهران - کیلومتر 5 آزاد راه تهران کرج
مجموعه ورزشی آزادی
کد پستی: 1484813111
021 - 4473 90 22
©2018 Azadi Sport Complex, All Right Reserved