قوانین و مقررات ورود به استادیوم
جمعه, 31 فروردین, 1403
FRIDAY, April 19, 2024
شنبه 02 مهر
برگزاری اردوی تیم ملی بسکتبال ۳×۳ پسران زیر ۱۷ سال در تالار آزادی
برگزاری اردوی تیم ملی بسکتبال ۳×۳ پسران زیر ۱۷ سال در تالار آزادی
فدراسیون بسکتبال ۳×۳ اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی زیر ۱۷ سال پسران جهت حضور در مسابقات کاپ آسیا را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی و به نقل از فدراسیون بسکتبال؛ اردوی تیم ملی بسکتبال ۳×۳ زیر ۱۷ سال پسران از روز شنبه ۲ مهر ماه راس ساعت ۱۸ با حضور ۱۰ ورزشکار در تالار بسکتبال آزادی برگزار خواهد شد. اسامی بازیکنان دعوت شده و اعضای کادر فنی به شرح زیر است:

١.محمد امينى
٢.محمدامين خسروى
٣.مهراب الم بيگى
٤.ايمان دليرزهان
٥.صارم جعفرى
٦.محمد بغلانى
٧.سيد اميرعلى ميرجلالى فيلابى
٨.ياسين سميعى
٩.مرتضى ناجى ابادى
۱۰. مهدی مسلمی
کادر تیم:
محمد سیستانی – مربی تیم ملی
نوید آرازشی – سرپرست تیم

اين سالن در قسمت شمال مجتمع پنج سالن و ضلع غربی مجموعه ورزشی آزادی واقع شده است .ظرفيت سالن 3000 نفر و مساحت آن 4500 متر مربع با ابعاد تقريبی 44×72 متر مي باشد . اين سالن دارای جايگاه ويژه مدعوين و خبرنگاران ، كلاسهاي آموزشی ( 4 اطاق ) ، رختكن های ورزشكاران ، جايگاه ويژه مقامات ، تونلهای ورودی ورزشكاران و تماشاچيان در چهار ضلع سالن ، واحد صوت و برق و اسكوربرد می باشد .

همچنین در راستای هر چه بهتر برگزاری این مسابقات با تاکید شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، مجموعه ورزشی آزادی ضمن همراهی و همکاری همیشگی با فدراسیون بسکتبال اقداماتی مانند ورود و خروج ورزشکاران به مجموعه و حفاظت و حراست این مسابقات را بر عهده دارد.


تهران - کیلومتر 5 آزاد راه تهران کرج
مجموعه ورزشی آزادی
کد پستی: 1484813111
021 - 4473 90 22
©2018 Azadi Sport Complex, All Right Reserved