قوانین و مقررات ورود به استادیوم
پنج شنبه, 09 فروردین, 1403
THURSDAY, March 28, 2024
دو شنبه 31 خرداد
سیف: ما در برابر تبلیغات محیطی ورزشگاه آزادی مسئولیتی نداریم
سیف: ما در برابر تبلیغات محیطی ورزشگاه آزادی مسئولیتی نداریم
مدیر مجموعه ورزشی آزادی گفت: تبلیغات غیرمجاز ورزشگاه آزادی مربوط به این مجموعه نیست و ما مسئولیتی برابر این تبلیغات نداریم.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی و به نقل از خبرگزاری ایسنا قدرت الله سیف درباره نصب تبلیغات محیطی غیرمجاز و خارج از قرارداد سازمان لیگ فوتبال در ورزشگاه برای دیدار امشب تیم های استقلال و شهر خودرو اظهار کرد: من در جریان این تبلیغات نیستم و از طریق سایت ها متوجه نصب این تبلیغات بر روی سکوهای ورزشگاه آزادی شدم. این مساله ناشی از اختلافات درونی سازمان لیگ است و ارتباطی به مجموعه ورزشی آزادی ندارد.

سیف اضافه کرد: این تبلیغات از روز گذشته پس از دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتور در سکوهای ورزشگاه آزادی نصب شده و حتی پس از پایان مراسم دیدار این تیم ها که تا ساعت ۱۲ نیمه شب طول کشید، این تبلیِغات از روی سکوها  برچیده نشد. به هر صورت این تبلیغات متعلق به خودشان است و ما مسئولیتی برابر آنها نداریم.

وی در پایان پیرامون این پرسش که گفته می شود تا زمانی که این تبلیغات محیطی غیرمجاز ورزشگاه آزادی برچیده نشود، دو تیم استقلال و پدیده برای بازی از رختکن ورزشگاه خارج نخواهند شد، افزود: این مساله اختلافات درونی سازمان لیگ است و ما مسئولیتی برای برداشتن تبلیغات از روی سکوهای ورزشگاه آزادی نداریم، وظیفه ما این است که زمین را در اختیار دوستان قرار دهیم، بنابراین تبلیغات ارتباطی به ورزشگاه آزادی ندارد.


تهران - کیلومتر 5 آزاد راه تهران کرج
مجموعه ورزشی آزادی
کد پستی: 1484813111
021 - 4473 90 22
©2018 Azadi Sport Complex, All Right Reserved