قوانین و مقررات ورود به استادیوم
شنبه, 01 اردیبهشت, 1403
SATURDAY, April 20, 2024
شنبه 27 شهریور
مشخص شدن شرایط حضور هواداران در ورزشگاه‌ها
مشخص شدن شرایط حضور هواداران در ورزشگاه‌ها
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: امیدواریم حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها اتفاق بیفتد البته مکانیزم این کار مهم است.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی؛ سهیل مهدی در گفتگو با رادیو تهران، درباره اظهار نظر رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر احتمال حضور تماشاگرانی که دو دز واکسن زده‌اند گفت: خبر خوبی بود امیدواریم اتفاق بیفتد، زیرا واقعاً دلمان برای حضور هواداران در ورزشگاه‌ها تنگ شده، اما مکانیزم کار مهم است و طبق دستورالعمل‌ها احتمال دارد افرادی که دو دوز واکسن تزریق کرده‌اند بتوانند روی سکو‌ها حضور یابند، اما اینکه کنترل به چه شکلی باید انجام شود مهم است.

مهدی افزود: با توجه به بحث بلیت الکترونیک باید حضور هواداران در ورزشگاه را به سمت فروش بلیت الکترونیکی ببریم و افراد مرتبط باید درباره این موضوع بررسی‌های لازم را انجام دهند.

وی درباره احتمال تغییر در برنامه مسابقات و قطعی بودن غیبت پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی به علت حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: احتمال دارد با توجه به حضور این تیم در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان زمان بازی این تیم یکی دو روز به تأخیر بیفتد و ان‌شاءالله پرسپولیس بتواند به مرحله نیمه‌نهایی و بالاتر هم برود و نتایج مورد انتظار مردم را به عنوان نماینده خوب کشورمان ثبت کند، اما باید برای برنامه ریزی بازی‌های این تیم در لیگ برتر ابتدا ببینیم در لیگ قهرمانان چه نتایجی کسب می‌کند. هرچند بازی‌های پرسپولیس را در جا‌های خالی لیگ برتر پیش‌بینی کرده‌ایم.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال درباره زمان اتمام لیگ بیست و یکم توضیح داد: علیرغم میل باطنی‌مان چالش بزرگی که در لیگ امسال داریم این است که در هفته‌های پایانی لیگ برتر باید به استقبال لیگ قهرمانان آسیا برویم و مرحله گروهی این مسابقات به مدت یک ماه برگزار می‌شود. هر تیم باید در این مرحله ۶ بازی انجام دهد. ۴-۳ روز پس از آن زمان هم به مدت ۱۲ تا ۱۴ روز روز‌های فیفا را پیش رو داریم. به صورت ناگهانی حدود ۴۵ روز لیگ تعطیل می‌شود. در نیم‌فصل لیگ برتر با در نظر گرفتن شرایط پاندمی کرونا نظراتی از سرمربیان تیم‌ها می‌گیریم تا بهترین برنامه را برای دور برگشت اعلام کنیم.

وی درباره قرعه‌کشی لیگ برتر گفت: یک تا دو جا را در نظر گرفته بودیم تا با وجود شرایط کرونایی قرعه‌کشی لیگ برتر را با حداقل ظرفیت برگزار کنیم.

گمانه‌زنی‌ها را انجام می‌دهیم تا تاریخ دقیق مشخص شود. قاعدتا باید ۱۵ تا ۲۰ روز قبل از شروع مسابقات قرعه‌کشی انجام شود و سعی می‌کنیم تا نهایت در دهه اول مهر مراسم قرعه‌کشی لیگ را برگزار کنیم.


تهران - کیلومتر 5 آزاد راه تهران کرج
مجموعه ورزشی آزادی
کد پستی: 1484813111
021 - 4473 90 22
©2018 Azadi Sport Complex, All Right Reserved