قوانین و مقررات ورود به استادیوم
پنج شنبه, 06 اردیبهشت, 1403
THURSDAY, April 25, 2024
دو شنبه 04 مهر
دور جدید اردوی تیم ملی روئینگ در دریاچه آزادی
دور جدید اردوی تیم ملی روئینگ در دریاچه آزادی
مرحله جدید اردوی تیم ملی روئینگ برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی و بازی‌های آسیایی در دریاچه آزادی آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی و به نقل از خبرگزاری صداوسیما، تیم ملی روئینگ بانوان و مردان ادامه تمرینات خود را در قالب دوازدهمین مرحله اردوی آمادگی آغاز می‌کند.

این اردو تا ۲۳ مهر در دریاچه آزادی ادامه خواهد داشت.
افشین فرزام و سولماز عباسی سرمربیان، هما خاتمی و فرزین رضایی کمک مربیان، دکتر محمد فشی مشاور بدنساز بانوان، دکتر سعید خدایاری مربی بدنساز مردان، مینا خنتان روانشناس بانوان و میلاد اسماعیلی روانشناس مردان اعضای کادر فنی این تیم هستند.

فاطمه مجلل از آذربایجان غربی، شکیبا وقوفی از تهران، زینب نوروزی از زنجان و کیمیا زارعی، مریم کرمی و مریم امیدی پارسا از همدان در بخش بانوان و شیرزاد قادری از کردستان، میلاد اله‌وردیان از آذربایجان غربی و حمیدرضا رضوانی از تهران در بخش آقایان نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

درياچه مجموعه ورزشی آزادی با سطح 220 هزار متر مربع و گنجايش 600 هزار متر مكعب در شمال استاديوم آزادی بعنوان مركز ورزشي، تـفريحي احداث شده است . دو جاده پياده رو يكي در سطح پائين و يكي در سطح بالا و يك جاده ماشين رو در بالا تعبيه و دور تا دور درياچه چمن كاري شده است . چمن کاری این محل به بیش از 250 هزار مترمربع می رسد . عمق متوسط دریاچه 4 متر می باشد ( از 50 سانتی متر الی 8 متر ) ، طول آن 1200 متر و عرض آن 180 متر است . در این دریاچه انواع رشته های قایقرانی ( کایاک ، کاناپلو ، کانو کانادایی و .... ) و اسکی روی آب انجام می شود .

گفتنی است همچنین در راستای هر چه بهتر برگزاری این اردو، با تاکید شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، مجموعه ورزشی آزادی ضمن همراهی و همکاری همیشگی با فدراسیون قایقرانی، اقداماتی مانند ورود و خروج ورزشکاران به مجموعه و حفاظت و حراست این اردو را بر عهده دارد.


تهران - کیلومتر 5 آزاد راه تهران کرج
مجموعه ورزشی آزادی
کد پستی: 1484813111
021 - 4473 90 22
©2018 Azadi Sport Complex, All Right Reserved