یک شنبه 21 بهمن در دهمین جلسه معاونین و روسای ادارات مجموعه ورزشی آزادی بررسی شد  
   
  دهمین جلسه شورای معاونین و روسای ادارات مجموعه ورزشی آزادی طبق روال یکشنبه های هر هفته برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، در این نشست علی اکبر شعبانلو سرپرست مجموعه ورزشی آزادی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: ایام مبارک و غرور آفرین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی یادآور راهبری‌های انقلابی و حیاتبخش رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی و فداکاری‌های عظیم ملت بزرگ ایران است و باید قدر انقلاب مان را بدانیم.

وی ادامه داد: اجرای موضوعات مطروحه در این جلسات به دلیل حضور معاونین و روسای ادارات مهم و ضروری است و باید با همکاری یکدیگر، مصوبات پیگیری و به نتیجه برسد.

شعبانلو خاطر نشان کرد: از همه همکاران و پرسنل برای آماده سازی ورزشگاه آزادی جهت برگزاری دیدار پرسپولیس و پدیده تشکر و قدردانی می کنم که با زحمات خود باعث برگزاری این دیدار شدند. در این دیدار با توجه به اینکه گیشه های بلیط فروشی درب غربی تغییر مکان یافته بود، اما با نصب بنرهای راهنما توسط روابط عمومی و همچنین همکاری مسئولان برگزاری تماشاگران به خوبی راهنمایی و وارد ورزشگاه شدند.

در ادامه این نشست یوسف نیا معاون ورزشی مجموعه در خصوص فستیوال اسب و همچنین نحوه انجام برگزاری توضیحاتی را ارائه و تاریخ برگزاری این فستیوال را 2 لغایت 11 اسفندماه در سالن 12 هزار نفری آزادی اعلام نمود.

سپس سرپرست مجموعه ورزشی آزادی از حاضرین خواست که با هماهنگی یکدیگر برنامه ای برای این فستیوال طراحی شود که مشکلی بابت ورود و خروج تماشاگران فستیوال با هوادارانی که برای تماشای مسابقات فوتبال به ورزشگاه آزادی مراجعه می کنند پیش نیاید.

گفتنی است این نشست دو ساعت به طول انجامید.