چهار شنبه 23 مهر بازديد معاون وزير ورزش و جوانان از فدراسيون ووشو آزادی  
   
  معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان با مسئولان فدراسيون ووشو و جمعى از ورزشکاران و قهرمانان اين رشته ديدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومي مجموعه ورزشی آزادی و به نقل از روابط عمومی فدراسيون ووشو، «مهين فرهادي‌زاد» معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان با حضور در فدراسيون ووشو با مسئولان اين فدراسيون ديدار و گفت‌وگو و از تلاش هاى صورت گرفته در حوزه آموزش و توسعه همگانى اين رشته قدردانى کرد.

وي در جريان اين بازديد ضمن گفت‎وگو با اميرصديقي رئيس فدراسيون ووشو، در جريان آخرين فعاليت‌ها و وضعيت ورزشکاران اين رشته و شرايطي تمريني‌شان قرار گرفت.

فرهادي‌زاد همچنين از تمرينات انفرادى تالوکاران بازديد کرد و ضمن تماشاي اجراي حرکات ورزشکاران تالو و تايچي، از عملکرد و توانمندى آنها ابراز رضايت کرد.

معاون وزير ورزش ابراز اميدواري کرد که بانوان ووشوکار تالو بتوانند در آينده سهم بيشتري در کسب مدال‌هاي اين رشته در ميادين بين‌المللي داشته باشند.

در اين ديدار زهرا سادات موسوي مدير کل دفتر هماهنگي امور بانوان وزارت ورزش و جوانان، زهرا ناطقى نايب رئيس فدراسيون ووشو، على صديقى دبير و ميترا نورى رئيس کميته تايچى فدراسيون ووشو حضور داشتند.