پنج شنبه 05 مهر دریاچه آزادی میزبان هفته اول لیگ آب های آرام کشور  
   
  هفته نخست لیگ آب های آرام با حضور 10 تیم در دو بخش آقایان و بانوان روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (چهارم و پنجم مهر) به میزبانی دریاچه آزادی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، در این دوره از رقابت ها 10 تیم در دو بخش آقایان و بانوان به رقابت خواهند پرداخت.
در این هفته پنج تیم هیات ورزش های کارگری بابلسر، مقاومت بسیج، پاس قوامین، مرزبانی ناجا و ملوان نداجا در بخش آقایان به رقابت می پردازند.
همچنین در بخش بانوان تیم های هیات قایقرانی شهرستان رشت، تاید واتر 1، تاید واتر 2، هیات قایقرانی قزوین و هیات قایقرانی تهران برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.
مسابقات لیگ آقایان روز چهارشنبه 4 مهرماه در مواد کایاک یک نفره و دو نفره 1000 متر، کانوکانادایی یک نفره و دو نفره 1000 متر، کایاک چهار نفره 500 متر، کایاک یک نفره و دو نفره 200 متر و کانوکانادایی یک نفره و دو نفره 200 متر برگزار می شود.
لیگ بانوان نیز روز پنجشنبه 5 مهرماه در مواد کایاک یک نفره، دو نفره و چهار نفره 500 متر، کانوکانادایی یک نفره و دو نفره 500 متر، کایاک یک نفره و دو نفره 200 متر و کانوکانادایی یک نفره و دو نفره 200 متر برگزار می شود