چهار شنبه 22 خرداد دیدار نماینده بندر ترکمن، بندر گز و کردکوی در مجلس با مهندس کریمی/  
   
 
در دیدار نماینده مردم بندر ترکمن، بندر گز و کردکوی استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، ابراز امیدواری شد سه پروژه ورزشی این استان تا پایان سال جاری آماده بهره برداری شوند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، دکتر نورقلی پور نماینده بندر ترکمن، بندر گز و کردکوی در مجلس شورای اسلامی عصر سه شنبه 21 خرداد ماه به منظور بررسی وضعیت چند پروژه ورزشی استان گلستان، در دفتر مهندس کریمی مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه حضور یافت.

طی این دیدار طرفین ابراز امیدواری کردند با همکاری استان گلستان و شهرهای مربوطه با شرکت توسعه در جهت رفع موانع مالی، دو سالن ورزشی در حال احداث در بندر ترکمن و بندر گز تا پایان سال جاری افتتاح شوند. این سالن های چند منظوره در حال حاضر، حدود 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

همچنین مقرر شد زمین فوتبال کردکوی نیز که دارای چمن طبیعی نامطلوب و غیراستاندارد است، به چمن مصنوعی با کیفیت، جهت برگزاری مسابقات مجهز گردد.

گفتنی است در این جلسه که به مدت یک ساعت به طول انجامید، هنرور مدیر طرح و برنامه، رحیمی مدیر اجرایی معاونت فنی و مهندسی و اصل عربی مدیر فنی منطقه نیز حضور داشتند.