شنبه 27 اردیبهشت تقدیر مدیر مجموعه ورزشی آزادی از خدمات اداره روابط عمومی  
   
  قدرت اله سیف مدیر مجموعه ورزشی آزادی به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با اهداء لوح تقدیر ضمن تبریک این روز از خدمات اداره روابط عمومی تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، قدرت اله سیف مدیر مجموعه به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با اهداء لوح تقدیر ضمن تبریک این روز از خدمات اداره روابط عمومی تقدیر نمود. در متن این تقدیرنامه آمده است:

طرح دیدگاه های مختلف و همچنین معرفی دستاوردهای مجموعه ورزشی آزادی به مردم شریف ایران اسلامی مرهون تلاش های ارزشمند عزیزانی است که با  تدبیر و روشنگری در جامعه نقش آفرینی می کنند.

در آستانه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی و به پاس اهتمام در تعامل و همدلی با خبرگزاری ها، رسانه های جمعی و اطلاع رسانی به موقع اخبار و گزارش فعالیت های این مجموعه بر خود لازم می دانم تا از زحمات و خدمات بی شائبه شما، تجلیل، تقدیر و تشکر بعمل آورم.

از خداوند منان توفیق هر چه بیشتر شما را در خدمتگزاری به جامعه ورزش کشور، تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(روحی له الفداء) و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری در سال جهش تولید مسئلت می نمایم.

قدرت اله سیف
۲۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹