سه شنبه 05 اسفند برگزاری مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان در سالن والیبال آزادی  
   
  مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان ازامروز (سه‌شنبه) در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی و به نقل از فدراسیون والیبال، مرحله پلی‌آف مسابقات والیبال قهرمانی مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از (سه‌شنبه) به مدت 6 روز به صورت متمرکز و دو برد از سه بازی، در سالن فدراسیون والیبال پیگیری می‌شود.

دور رفت مرحله پلی‌آف، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه پنجم و ششم اسفند‌ماه با برگزاری چهار دیدار پیگیری خواهد شد و تیم‌های حاضر در این مرحله، به خوبی‌ می‌دانند که یک لغزش کوچک می‌تواند به قیمت از دست دادن مرحله نیمه‌نهایی تمام شود. زیرا نتایج دور مقدماتی، کوچک‌ترین اثری در پلی‌آف ندارد و هر تیمی که موفق به کسب 2 پیروزی از 3 بازی شود، با اطمینان به مرحله بعد صعود خواهد کرد.

در حساس‌ترین بازی روز (سه‌شنبه)، تیم فولاد مبارکه سپاهان، میزبان شهرداری ورامین است. شاگردان رحمان محمدی‌راد سرمربی سپاهان دور برگشت مرحله مقدماتی را با 22 برد و 65 امتیاز پشت سرگذاشتند و به عنوان تیم صدرنشین، مقابل شهرداری ورامین که با 12 برد و 36 امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار گرفت، صف‌آرایی می‌کنند.

تیم فولاد مبارکه سپاهان در هفته‌های ششم و هفدهم مرحله مقدماتی، موفق به شکست سه بر دو و سه بر صفر نماینده ورامین شده است و این موضوع انگیزه زیادی به بازیکنان شهرداری ورامین داده است تا این شکست‌ها را جبران کنند.

دیدار آغازین مرحله پلی‌آف هم با بازی دو تیم فولاد سیرجان و سایپا تهران استارت خواهد خورد. دو تیمی که به ترتیب با 59 و 56 امتیاز، در رده‌های چهارم و پنجم جدول ایستاده بودند و حالا به دنبال ثبت نخستین پیروزی در یکی از سرنوشت‌سازترین مراحل فصل جاری لیگ برتر هستند.
گفتنی است دور برگشت این مسابقات، هفتم و هشتم اسفند‌ماه با روزی دو دیدار در ساعت‌های 14 و 17 پیگیری می‌شود.برنامه و اسامی داوران و ناظران چهار دیدار دور رفت مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان به قرار زیر است:

سه‌شنبه پنجم اسفند ماه

ساعت 14: فولاد سیرجان – سایپا تهران

داور اول: کیوان عابدزاده، داور دوم: اسماعیل رزقی، ناظر داوری: محسن ترابی و ناظر فنی: احمد دامغانی‌نژاد



ساعت 17: فولاد مبارکه سپاهان – شهرداری ورامین

داور اول: مرتضی اکرمی، داور دوم: مجتبی بیداریان، ناظر داوری:امیر صداقت و ناظر فنی: خلیل یگانه‌ مجد

چهارشنبه ششم اسفند ماه

ساعت 14: شهداب یزد – لبنیات هراز آمل

داور اول: وحید پورکاشیان، داور دوم: میثم پارسه، ناظر داوری: بهرام سلیمانی و ناظر فنی: اصغر درفش کاویان



ساعت 17: شهرداری ارومیه – شهرداری گنبد

داور اول: مسعود ذوقی، داور دوم: حامد آقابراری، ناظر داوری: علی‌ اصغر حاجی‌کاظمی و ناظر فنی: مسعود قاری