دو شنبه 11 آذر سیف در نشست صميمي با کارکنان مجموعه ورزشی آزادی:  
   
  دیدار صمیمی قدرت اله سیف مدیر مجموعه ورزشی آزادی با کارکنان این مجموعه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، توجه به دغدغه های مادی و معنوی منابع و نیروی انسانی، تعامل و رسیدگی به مسائل مختلف سازمانی یکی از رمزهای موفقیت هر سازمانی محسوب می گردد. در همین راستا قدرت اله سیف مدیر مجموعه ورزشی آزادی با حضور در جمع صمیمانه پرسنل به بیان اهداف و رویکرد های وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور پرداخت و در ادامه جلسه پرسش و پاسخ و رسیدگی به امور اداری همکاران انجام گردید.

در این دیدار سیف ضمن تقدیر از همکاران برای انجام وظایف و امور محوله خود به نحو احسن و مطلوب نگه داشتن اماکن مجموعه ورزشی آزادی به بیان نکاتی در خصوص مسائل مختلف پرداخت و اظهار داشت: از تمام قسمت های مختلف مجموعه که با ایفای نقش درست و صحیح خود باعث شدند این مجموعه با کمترین مشکل در خدمت ورزش کشور باشد، تشکر می نمایم. امیدوارم در سالی که منتهی به المپیک 2020 توکیو است، بتوانیم با بهره مندی از کلیه امکانات، به فدراسیونها و ورزشکاران و قهرمانان رشته های مختلف ورزشی کمک کنیم تا بتوانند به نتایج درخشان و مدال های رنگارنگ دست یابند. افزون بر این تلاش شما همکاران در مجموعه باعث شده که ضمن تعامل با فدراسیونهای ورزشی و ارتباط خوب و موثر با آنها فضای خوب و مناسبی در مجموعه حکم فرما باشد.

وی افزود: مهمترین اتفاقی که در مجموعه ورزشی آزادی طی چند ماه گذشته افتاده و باعث شده تا مشکلات زیاد تماشاگران فوتبال حل شود بحث فروش بلیت الکترونیکی بود و این کار میطلبید که تمام قسمتهای مختلف مانند حراست، ورزشی، فنی و پشتیبانی دست به دست هم بدهند و با همدلی بتوانند در راستای رفاه حال و آسایش هواداران قدمی بزرگ و ماندگار برداشته شود

در ادامه مدیر مجموعه گفت: گاهی در مجموعه یکسری ناهماهنگی هایی درکار بوجود می آید که امیدوارم با تلاش و همت شما عزیزان به حداقل برسد. باید با همفکری، همدلی وحفظ احترام متقابل همکاران نسبت به یکدیگر امور مجموعه را پیش ببریم و در همین راستا از معاونین و روسای ادارات خواسته ام تا با راه اندازی کمیته های مختلف اقدامات موثر را در راستای تعالی اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در مجموعه انجام دهیم. پویایی سازمان ها و مجموعه ها باید از بدنه کارشناسی ایجاد شود تا در سیستم تغیرات اساسی و تاثیرگزار ایجاد شود.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی تلاش برای رسیدن به اهداف مجموعه را در کنار رسیدن به مسائل مختلف، از جمله رسیدگی به مسائل کاری همکاران را به عنوان یکی از مهمترین دغدغه های خود بیان داشت و افزود: همه همت و تلاش ما این است که علاوه بر ارائه هر چه بهتر خدمات به جامعه ورزش کشور در درون مجموعه هم بتوانیم خدمات خوبی را به شما عزیزان ارائه نمائیم.

ایشان در پایان ابراز امیدواری کرد: مشکلات موجود در سایه همدلی ، همکاری ، وحدت رویه در محیطی صمیمی و دوستانه در راستای ایجاد شادابی و نشاط جهت ارایه خدمات هرچه بهتر به ورزشکاران ، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و اربابین رجوع و ایجاد بستری مناسب جهت حضور خانواده ها به فضل خداوند مرتفع خواهد شد.

لازم بذکر است پس از سخنان سیف، هر یک از همکاران حاضر در جلسه به بیان نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود در راستای پیشبرد اهداف مجموعه در زمینه های مختلف پرداختند.