سه شنبه 15 آبان بازدید نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و ژاپنی‌ها از ورزشگاه آزادی  
   
  نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و در راس آنها رییس کمیته مسابقات‌AFC، همراه با مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، نمایندگان باشگاه‌، ورزشگاه آزادی و فدراسیون فوتبال امروز سه‌شنبه از ورزشگاه آزادی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، جمعی از نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و در راس ایشان، پاول لوزانوف، امروز سه‌شنبه در دومین روز حضور خود در ایران راهی ورزشگاه آزادی شدند تا به بررسی وضعیت تعمیرات و بهسازی بپردازند. در این بازدید چک لیستی در اختیار بود که بر اساس آن اصلاحات درخواستی بررسی می‌شد تا با جمع‌بندی نهایی که ظرف فردا انجام خواهد شد شرایط برای برگزاری مسابقه آماده اعلام شود. در جریان این بازدید مهندس حسن کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، شخصا حضور پیدا کرد و در جریان این بازدید در کنار سایر نماینده‌های فدراسیون بود.

امروز همچنین مدیر بخش بین‌الملل باشگاه در بازدید جداگانه‌ای، همراه ناظر و افسر امنیتی کنفدراسیون فوتبال آسیا، نماینده باشگاه کاشیما آنتلرز و نمایندگان سفارت این کشور از جمله دبیر اول این سفارت، راهی ورزشگاه آزادی شدند تا شرایط را هم از جهت حضور تیم ژاپنی و هم برای حضور تماشاگران و شخصیت‌های این کشور مورد بررسی قرار دهند. سکوهایی که برای استقرار تماشاگران ژاپنی تدارک دیده شده است و سرویس‌های بهداشتی مجزا برای آقایان و بانوان و بوفه‌ای که به آنها اختصاص می‌یابد از دیگر موارد مورد توجه در این بازدید بود