پنج شنبه 14 اسفند بازدید مهندس کریمی از مجموعه ورزشی شهید شیرودی  
   
  مهندس کریمی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با حضور در مجموعه ورزشی شهید شیرودی از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، صبح امروز چهارشنبه ۱۳ اسفند مهندس کریمی مدیرعامل و رئيس هیئت مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ضمن حضور در مجموعه ورزشی شهید شیرودی به همراه معاون و مدیران این مجموعه با نصیر زاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام دیدار و گفتگو کرد. فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام یکی از فدراسیون های مستقر در مجموعه ورزشی شهید شیرودی می باشد.

در این دیدار نصیرزاده رئیس فدراسیون در خصوص آخرین وضعیت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام توضیحاتی را به مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و حاضرین ارائه داد.

در ادامه مدیر عامل شرکت توسعه از بخش های مختلف ورزشگاه شهید شیرودی بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت و اقدامات انجام شده در این مجموعه قرار گرفت. در بخش پایانی این بازدید مهندس کریمی از انبارهای به روز شده در زیر گرادن های ورزشگاه شهید شیرودی بازدید بعمل آورد.