یک شنبه 19 شهریور مهندس مدبر: در صورت رفع موانع مالی ورزشگاه ارومیه در سال 97 افتتاح می شود  
   
  مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از افتتاح ورزشگاه ارومیه در سال 97 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، مهندس مدبر مدیرعامل شرکت توسعه پس از بازدید از ورزشگاه سلماس مجدداً به ارومیه بازگشت تابه همراه دکترسلطانی فر مقام عالی وزارت ورزش وجوانان، ورزشگاه ۱۵۰۰۰ نفری شهیدباکری را مورد بازدید قرار دهند. به گفته وی درصورت حل شدن مشکلات مالی، این ورزشگاه اوایل سال۹۷ افتتاح و آماده بهره برداری خواهد شد.
دكتر مسعود سلطانی فر در پایان بازدید از ورزشگاه 15000 نفری ارومیه گفت: وزارت ورزش و جوانان آماده است تمام بودجه مصوب امسال را برای اتمام این پروژه تخصیص دهد و برای واگذاری این ورزشگاه به شهرداری ارومیه برای انجام مراحل پایانی ساخت آن همکاری کند.
✅وی افزود: با توجه به نیاز ورزشگاه شهید باکری ارومیه به مبلغ 12میلیارد تومانی برای اتمام، می توانیم در یک تعامل مشترک با شهرداری برای پایان ساخت این ورزشگاه صورت دهیم.
وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: با توجه به اینه شهرداری ارومیه متقاضی بهره برداری از این ورزشگاه است، شرایط را بصورت مکتوب به آنان اعلام خواهیم کرد تا برای انجام مراحل پایانی ساخت استادیوم صورت دهد.
دكتر سلطاني فر در پايان افزودند: با توجه به قوانین موجود می توانیم شهرداری بدون انجام تشریفات قانونی، این ورزشگاه را به مجموعه شهرداری ارومیه واگذار کنیم.