سه شنبه 22 مرداد بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی بانوان ووشوکار در آزادی  
   
  معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم‌های رده‌های پایه ووشو بانوان بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی و به نقل از فدراسیون ووشو؛ مهین فرهادی زاد صبح امروز با حضور در آکادمی ووشو از اردوی تیم‌های دختران نونهال، نوجوان و جوان ووشو در ۲ بخش تالو (اجرای فرم) و ساندا (مبارزه) دیدن کرد.

وی در این بازدید با مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو به گفتگو نشست، سپس زهرا ناطقی نایب رئیس بانوان فدراسیون ووشو گزارشی از روند آماده سازی تیم های ملی و رده‌های پایه ارائه کرد.

زهرا ناطقی نایب رئیس بانوان فدراسیون ووشو در این دیدار گفت: بانوان ووشوکار دغدغه‌ای برای تمرینات و روند آماده سازی خود ندارند، چراکه همه شرایط مهیاست.

سپس مهین فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان فدراسیون ووشو را فدراسیونی درجه یک از لحاظ امکانات دانست و گفت: خوشحالم که همه شرایط برای ورزشکاران فراهم است؛ اینکه ورزشکار بتواند با امکانات مناسب و بدون دغدغه آماده حضور در رقابت‌های بین المللی شود، مهم است و ووشوکاران از این شاخص مثبت بهره‌مند هستید.
وی با ابراز امیدواری از اینکه بانوان جوان و بزرگسال ووشوی ایران در مسابقات پیش رو به موفقیت دست یابند، افزود: موفقیت بانوان در ورزش بسیار مهم است و خوشبختانه بانوان ووشو نقش مهمی در پیروزی‌های ورزش بانوان داشته اند.

تیم‌های رده‌های پایه ووشو بانوان ۲۴ مرداد عازم پیکار‌های قهرمانی آسیا می‌شوند و تیم ملی ووشو بانوان هم برای رقابت‌های جهانی چین در اواخر مهر آماده می‌شود.