چهار شنبه 17 بهمن رونمایی از نیمکت های جدید ذخیره ورزشگاه آزادی  
   
  در بازی امروز پرسپولیس و پدیده از نیمکت های ذخیره جدید ورزشگاه آزادی که مطابق با استانداردهای جهانی طراحی و اصلاح گردیده است رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، مسئولان ورزشگاه آزادی از تعطیلات رقابتهای لیگ برتر فوتبال به منظور برگزاری جام ملتهای آسیا نهایت بهره را بردند و نیمکت های ذخیره مربیان و بازیکنان این ورزشگاه را که مدتهای زیادی از طول عمر آنها گذشته و به سبک استادیوم های قدیم بود را با توجه به استانداردهای بین المللی که در ورزشگاههای اروپایی موجود است و از سطح زمین مسابقه فوتبال پایین تر است را به روز رساندند.

در همین رابطه علی اکبر شعبانلو مدیر مجموعه ورزشی آزادی گفت: در تعطیلات 53 روزه ورزشگاه آزادی در نیم فصل مسابقات لیگ برتر اقدامات شایانی انجام پذیرفت که عبارتند از: رنگ آمیزی قسمت های مختلف ورزشگاه آزادی، رنگ آمیزی نرده های محوطه، نظافت و پاکسازی کانالهای آب رو، ترمیم و آماده سازی چمن و کاشت درخت در فضای سبز مجموعه از مهمترین آنها بود. همه این اقدامات را جهت رفاه و آسایش تماشاگران انجام دادیم.

شعبانلو ادامه داد: اصلاح نیمکت های ذخیره اولین قدم ما در راستای رساندن ورزشگاه آزادی به استانداردهای جهانی می باشد و امیدواریم بتوانیم با نصب این نیمکت ها خدمت شایانی به مربیان و بازیکنان فوتبال کشورمان کرده باشیم.

لازم به توضیح است با انجام این فرایند تماشاگران پشت نیمکت های ذخیره دیگر مشکلی بابت تماشای مسابقات فوتبال نخواهند داشت.