پنج شنبه 25 اردیبهشت مراقبت ویژه از استادیوم آزادی در تعطیلات رقابت های لیگ برتر  
   
  نزدیک به سه‌ماه از تعطیلی مسابقات لیگ‌برتر می‌گذرد و بعد از آن تاریخ دیگر هیچ مسابقه یا تمرینی روی چمن استادیوم‌های فوتبال در ایران انجام نشده است.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی و به نقل از روزنامه شهروند که در گزارشی اجمالی به این پرسش پاسخ می دهد که آیا در روزهایی که موضوع از سرگیری لیگ‌برتر یا تعطیلی آن به سوژه اصلی فوتبال ایران تبدیل شده، کسی حواسش به کیفیت چمن استادیوم‌ها هست یا خیر؟ به بررسی وضعیت چمن ورزشگاه های میزبان رقابت های لیگ برتر پرداخته است که در این میان از استادیوم آزادی با تیتر و متن ذیل، به نحو احسنت یاد شده است.

"مراقبت ویژه از استادیوم آزادی"

در شرایطی که هنوز تاریخ جدید شروع مسابقات لیگ‌برتر مشخص نیست، اما استادیوم آزادی که همواره بار سنگین میزبانی از بازی‌های خانگی دو تیم استقلال و پرسپولیس و همچنین مسابقات تیم‌ملی را به دوش می‌کشد، با شرایط مطلوبی حفظ شده است. با وجود عدم ورود و خروج افراد به استادیوم، محوطه ورزشگاه هفته‌ای یک‌بار ضدعفونی می‌شود. محوطه ورودی و خروجی تماشاگران و بازیکنان تحت مراقبت بیشتری است تا در صورت شروع مسابقات مشکلی از این نظر وجود نداشته باشد. مثل روال قبلی روزانه ١٠ نفر روی چمن ورزشگاه آزادی کار می‌کنند تا شرایط مطلوب آن حفظ شود. البته هیچ‌گونه عملیات عمرانی و ساختمانی در چندماه اخیر در استادیوم آزادی انجام نشده است جالب اینکه سالن ١٢‌هزار نفری آزادی هم به پایگاهی برای بسته‌بندی کمک‌های معیشتی جهت رساندن به افراد نیازمند تبدیل شده است. مسئولان ورزشگاه آزادی اعلام کردند که به محض مشخص‌شدن تاریخ جدید شروع مسابقات، آمادگی دارند تا محوطه استادیوم را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با توجه به پروتکل‌های بهداشتی تجهیز کنند. ورزشگاه آزادی برای اجرای دستورالعمل‌ها حداقل دو هفته زمان نیاز دارد.