قوانین و مقررات ورود به استادیوم
شنبه, 01 اردیبهشت, 1403
SATURDAY, April 20, 2024
دو شنبه 19 آذر
دریافت تاییدیه اداره استاندارد اماکن و تجهیزات ورزشی
دریافت تاییدیه اداره استاندارد اماکن و تجهیزات ورزشی
مدیر اداره استاندارد اماکن و تجهیزات ورزشی از دستور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان به ادارات کل استان ها مبنی بر دریافت تاییدیه استاندارد تجهیزات ورزشی از این اداره خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، "سعید ترکاشوند" امروز دوشنبه 19 آذرماه با اعلام این خبر افزود: پیش از این و طی چند سال اخیر، مرجع واحدی برای تاییدیه استاندارد پروژه های ورزشی در استان های کشور وجود نداشت و به ناچار ادارات کل مستقیما اقدام به این مهم میکردند و اداره استاندارد تنها مکلف به تاییدیه استاندارد پروژه های ورزشی احداثی توسط شرکت توسعه بود.

وی با اشاره به دستورالعمل اخیر معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: در نتیجه با تاکید "دکتر فرامرزیان" به ادارات کل ورزش و جوانان استان ها مقرر گردید کنترل کیفیت و حصول تاییدیه استاندارد برای چمن های مصنوعی فوتبال، کفپوش و تجهیزات ورزشی از اداره استاندارد شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در تمامی قراردادهای منعقد شده از محل اعتبارات طرح های تملک دارایی های سرمایه ای ملی و استانی و سایر منابع انجام پذیرد.

ترکاشوند در خاتمه افزود: این دستورالعمل در راستای لزوم رعایت صرفه و صلاح دولت و اتخاذ راهبرد هماهنگ در امور مطالعه، احداث و توسعه اماکن ورزشی از 13 آذرماه سال جاری در ادارات کل ورزش و جوانان کل کشور لازم الاجرا شده است.

یاداور می شود اداره استاندارد اماکن و تجهیزات ورزشی کشور واقع در مجموعه ورزشی آزادی، مرداد ماه 94 توسط وزیر وقت ورزش و جوانان افتتاح گردید.




تهران - کیلومتر 5 آزاد راه تهران کرج
مجموعه ورزشی آزادی
کد پستی: 1484813111
021 - 4473 90 22
©2018 Azadi Sport Complex, All Right Reserved