قوانین و مقررات ورود به استادیوم
پنج شنبه, 09 فروردین, 1403
THURSDAY, March 28, 2024
یک شنبه 12 مرداد
با دستور وزیر ورزش و جوانان؛
با دستور وزیر ورزش و جوانان؛
تمامی اماکن ورزشی سراسر کشور برای برگزاری کنکور سراسری در اختیار وزارت علوم و سازمان سنجش قرار می گیرد
به دستور وزیر ورزش و جوانان تمامی اماکن ورزشی رو باز و سرپوشیده در اختیار وزارت علوم و سازمان سنجش قرار می گیرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عصر روز شنبه دویست وپنجاهمین جلسه شورای معاونین به ریاست دکتر سلطانی فر و با حضور تمامی معاونان برگزار شد.
وزیر ورزش و جوانان در این جلسه با تاکید بر تعامل بین دستگاهی و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی وحفظ سلامت شرکت کنندگان در آزمون سراسری، دستور داد تمامی اماکن ورزشی روباز و سرپوشیده کشور برای برگزاری هرچه بهتر کنکور سراسری در اختیار وزارت علوم و سازمان سنجش قرار گیرد.
در این نشست که شنبه های هرهفته در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود، حاضران در نشست موضوعات مرتبط به این وزارتخانه را مورد بررسی قرار می دهند.
در این جلسه، دکتر علی نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای ، تقی زاده معاون حقوقی، امور مجلس و استانها، مهین فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان، ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت ومنابع، دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، تندگویان معاون امور جوانان حضور داشتند.
شایان ذکر است در جلسه امروز حجتی مدیر کل توسعه ورزش روستایی و عشایری به ارائه گزارشی در خصوص احداث و تجهیز خانه های ورزش روستایی پرداخت.


تهران - کیلومتر 5 آزاد راه تهران کرج
مجموعه ورزشی آزادی
کد پستی: 1484813111
021 - 4473 90 22
©2018 Azadi Sport Complex, All Right Reserved