قوانین و مقررات ورود به استادیوم
جمعه, 10 فروردین, 1403
FRIDAY, March 29, 2024
چهار شنبه 04 اردیبهشت
از افطاری ساده برای ورزشکاران و اعضا تا برپایی مراسم احیا/
از افطاری ساده برای ورزشکاران و اعضا تا برپایی مراسم احیا/
برنامه ریزی اجرای اقدامات فرهنگی ماه مبارک رمضان در مجموعه های ورزشی
پانزدهمین نشست کمیته فرهنگی، ورزشی و امور رفاهی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران مجموعه های ورزشی و تمامی اعضای کمیته صبح چهارشنبه ۴ اردیبهشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه،در ابتدای این نشست، مدیران مجموعه ها به ارایه گزارشی از فعالیت های فرهنگی جهت گرامیداشت اعیاد شعبانیه پرداختند که مورد تشکر و تحسین مدیرعامل قرار گرفت.

در ادامه مهندس کریمی با اشاره به اقدامات خوب و در خور شان فرهنگی صورت گرفته در ماه رمضان سال گذشته اظهار داشت: امسال نیز با شروع این ماه مبارک، برنامه های فرهنگی از جمله خیر مقدم با گل و افطاری ساده برای ورزشکاران و اعضا در مجموعه های ورزشی، بهتر از سال گذشته برگزار گردد.

از جمله مصوبات مهم این نشست می توان به افزایش ساعت کاری مجموعه ورزشی انقلاب تا اذان صبح و ورود خودرو تا ۲ بامداد، اهدای شاخه گل به مراجعین در روز اول ماه رمضان در تمامی مجموعه ها، نورافشانی در شب آغاز ماه رمضان، تدارک افطاری ساده برای ورزشکاران و اعضا، غبار روبی نمازخانه ها، تبلیغ محیطی این ماه و همچنین تدارک و برنامه ریزی به منظور برپایی مراسم شب های احیا در مجموعه ورزشی انقلاب، اشاره کرد.

گفتنی است این نشست به مدت دو ساعت به طول انجامید.


تهران - کیلومتر 5 آزاد راه تهران کرج
مجموعه ورزشی آزادی
کد پستی: 1484813111
021 - 4473 90 22
©2018 Azadi Sport Complex, All Right Reserved