قوانین و مقررات ورود به استادیوم
چهارشنبه, 29 فروردین, 1403
WEDNESDAY, April 17, 2024
دو شنبه 11 اسفند
آئین رونمایی از کاپ قهرمانی لیگ برتر قایقرانی برگزار شد
آئین رونمایی از کاپ قهرمانی لیگ برتر قایقرانی برگزار شد
آئین رونمایی از کاپ قهرمانی لیگ قایقرانی در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی مجموعه ورزشی آزادی و به نقل از فدراسیون قایقرانی، از کاپ‌های جدید فدراسیون قایقرانی که برای لیگ‌های سال ۹۹ طراحی شده، طی مراسمی امروز در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی رونمایی شد.

در این مراسم عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش، قدرت اله سیف مدیر مجموعه ورزشی آزادی، حیدری رییس فدراسیون کونگ فو، سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی و جمعی از قهرمانان، ورزشکاران و هنرمندان حضور داشتند.

این کاپ در مسابقات لیگ روئینگ، اسلالوم و آبهای آرام که ۱۱، ۱۲ و ۱۸ اسفند ماه برگزار می‌شود به تیم‌های برتر اهدا خواهد شد.

معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم گفت: از دکتر سهرابیان و خانواده عزیز قایقرانی برای برگزاری این مراسم سپاسگزارم. اقدام فدراسیون قابل تقدیر است و حضور همه را گرامی می‌داریم.

دکتر عبدالحمید احمدی ادامه داد: فدراسیون قایقرانی و قایقرانان عزیز کشورمان این قابلیت را نشان دادند که پرچم پرافتخار کشورمان را در میادین بین‌المللی به اهتزاز در آورند. این فدراسیون این ظرفیت را دارد که مدال آوری ورزش ایران را در رویدادهای مهم بین‌المللی ارتقا دهد و حتما با برنامه‌هایی که فدراسیون خواهد داشت ما در رویدادهای آتی شاهد درخشش قهرمانان این رشته هم بانوان و هم آقایان در رقابت‌های قایقرانی خواهیم بود.

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان هم به عنوان یک رشته مدال‌آور و افتخارآفرین به این فدراسیون و قهرمانان آن نگاه می‌کند و حمایت‌های لازم را از این رشته و این فدراسیون خواهد داشت.

در پایان کاپ‌های قهرمانی قایقرانی به دست حسین توکلی و هادی ساعی قهرمانان طلایی المپیک رونمایی شد.


تهران - کیلومتر 5 آزاد راه تهران کرج
مجموعه ورزشی آزادی
کد پستی: 1484813111
021 - 4473 90 22
©2018 Azadi Sport Complex, All Right Reserved