قوانین و مقررات ورود به استادیوم
پنج شنبه, 09 فروردین, 1403
THURSDAY, March 28, 2024
شنبه 29 تیر
دکتر سلطانی فر: رویکرد ماحمایت از تولیدات داخلی است
دکتر سلطانی فر: رویکرد ماحمایت از تولیدات داخلی است
ورزش و جوانان تاکید کرد: رویکرد ما استفاده از تولیدات داخلی برای همه پروژه های ورزشی کشور است تا با بالا بردن ارتقای کیفیت شان هم در بازار داخلی حضور جدی تری پیدا کنند و هم در بازارهای صادراتی اطراف کشور تولیدات خود را ارائه کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر مسعود سلطانی فر صبح پنجشنبه در حاشیه بازدید از کارخانه پلاستیک شاهین تولید کننده کفپوش سالن های ورزشی که به منظور حمایت از تولیدکنندگان داخلی در سال رونق تولید صورت گرفت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان این کارخانه را یکی از مهمترین و بزرگترین کارخانه جات تولید کننده کفپوش سالن های ورزشی دانست و گفت: امروز بازدیدی از این کارخانه داشتیم تا بتوانیم تمرکز بیشتری در استفاده از محصولات کارخانه برای تکمیل و تجهیز اماکن ورزشی کشور داشته باشیم.

دکتر سلطانی فر افزود: رویکرد ما این است که ان شاءالله از تولیدات داخلی برای همه پروژه های ورزشی کشور استفاده شود و کمک کنیم تا همه استانداردهای کارخانه ها تقویت شوند و با بالا بردن ارتقای کیفیت شان هم در بازار داخلی حضور جدی تری پیدا کنند و هم در بازارهای صادراتی اطراف کشور تولیدات خود را ارائه کنند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: این کارخانه یکی از کارخانه های با سابقه بالا و با قدمت حدود ۶۰ سال است که انواع و اقسام کفپوش ها را در سایزهای مختلف تولید می کند. قبل از بازدید همچین انتظاری زیادی از این کارخانه نداشتم و فکر می کنم ما و ادارات کل ورزش و جوانان استانها و هم فدراسیون ها و همچنین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی باید کمک کنیم تا در تکمیل و تجهیز پروژه های ورزشی از محصولات این کارخانه و دیگر تولیدکنندگان داخلی استفاده کنیم تا به رشد و توسعه کمی و کیفی تولیدات کارخانه ها و به تبع آن تجهیز مناسب اماکن ورزشی کشور کمک کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به شرایط خاص کشور که با وجود تحریم های ظالمانه و ناعادلانه به وجود آمده گفت: اما این فرصت طلایی در خدمت تولید کنندگان داخلی ما قرار دارد که خوشبختانه سربازان اقتصادی و تولیدکنندگان ما همیشه در این مواقع قهرمانانه خود را نشان داده اند و توانسته اند از این فرصت در جهت خودکفایی کشور استفاده کنند.

دکتر سلطانی فر تصریح کرد: امیدوارم هرچه سریعتر تحریم ها خاتمه پیدا کند ولی این خاتمه تحریم‌ها نباید با ورود کالاهای کم کیفیت خارجی و با قیمت گران تر توأم شود.

دکتر سلطانی‌فر افزود: مطمئن هستیم در بسیاری از عرصه ها از جمله تولید لوازم ورزشی در چند سال گذشته رشد و توسعه خوبی در کشور ایجاد شده و به دنبال این هستیم که این محصولات را در کشورهای مختلف از طریق برگزاری نمایشگاه ها عرضه کنیم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در اولین قدم هماهنگی‌ها با کشور آذربایجان در حال انجام است و با وزیر ورزش و کشور آذربایجان هماهنگ کردیم که به زودی اولین نمایشگاه عرضه تولیدات ورزشی ایران را در کشور آذربایجان برگزار کنیم و امیدوارم بعد از آن بتوانیم در کشورهای دیگر هم این کار را ادامه دهیم و در بازارهای صادراتی منطقه حضور خوبی داشته باشیم.




تهران - کیلومتر 5 آزاد راه تهران کرج
مجموعه ورزشی آزادی
کد پستی: 1484813111
021 - 4473 90 22
©2018 Azadi Sport Complex, All Right Reserved