قوانین و مقررات ورود به استادیوم
چهارشنبه, 05 اردیبهشت, 1403
WEDNESDAY, April 24, 2024
دو شنبه 24 تیر
گزارشی از فعالیت کلاس های تابستانی مجموعه ورزشی آزادی (شنا)
گزارشی از فعالیت کلاس های تابستانی مجموعه ورزشی آزادی (شنا)
پس از فوتبال گزارشی از فعالیت کلاس های تابستانی در رشته شنا را در زیر می خوانید.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، کلاس های تابستانی شنا در استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی برگزار می گردد.

بیداریان مسئول برگزاری این کلاس ها گفت: شرکت در کلاس های مختلف تابستانی می تواند برای کودک سرگرم کننده باشد و اوقات فراغت او را پر کند ، اما اگر این کلاس ها بر کودک تحمیل نشوند. اعتماد به نفس کودک را تقویت می کند و روابط اجتماعی را بهبود می بخشد. اگر انتخاب کلاس ‏ها درست انجام شود، رشد استعدادها و جهت دهی مثبت به توانایی‏ های دانش آموزان را در پی خواهد داشت. این اولین مرحله ثبت نام ما در کلاس های تابستانی می باشد و با والدین کودکان در این مورد صحبت می کنیم که با میل و علاقه کودک باشد.

وی افزود: ثبت نام ترم تابستان آکادمی تخصصی آموزش و تمرین شنا، شیرجه و واترپلو استخر قهرمانی ورزشگاه آزادی از اول تیرماه آغاز گردید و در سایت فدراسیون شنا از عموم علاقه مندان به رشته های ورزشی شنا، شیرجه و واترپلو دعوت شد تا برای ثبت نام در رده های سنی مختلف اقدام نمایند.
مسئول برگزاری این کلاس ها گفت: ثبت نام کنندگان کلاس های تابستانی باید حتما" شنا بلد باشند. این کلاس ها از ساعت 2 بعد از ظهر الی 8 شب ادامه دارد و در دو نوبت و دو گروه سنی 10 الی 14 و 14 الی 18 و در رشته های شنا، شیرجه و واترپلو ادامه دارد.

بیداریان ادامه داد: شرکت کنندگان در کلاس های تابستانی شنا مجموعه ورزشی آزادی اگر عملکرد خوبی داشته باشند و مورد تایید مربیان قرار گیرند به هیئت شنای استان تهران معرفی و پس از تست گیری جذب تیم های ملی می شوند. هم اکنون هم چند نفر در تیم های مختلف ملی که در سال های گذشته عضو این کلاس ها بوده اند، فعالیت می کنند.

مسئول برگزاری این کلاس ها در پایان خاطر نشان کرد: کلاس های شنا پس از اتمام فصل تابستان هم ادامه دارد و علاقمندان می توانند در طول سال هم به فعالیت در این رشته ادامه دهند و ما به عنوان متولی امر برای این عزیزان هم برنامه ویژه ای داریم.


تهران - کیلومتر 5 آزاد راه تهران کرج
مجموعه ورزشی آزادی
کد پستی: 1484813111
021 - 4473 90 22
©2018 Azadi Sport Complex, All Right Reserved