قوانین و مقررات ورود به استادیوم
پنج شنبه, 06 اردیبهشت, 1403
THURSDAY, April 25, 2024
شنبه 26 آبان
پیش بازی پرسپولیس - پیکان/ پرسپولیس میزبان تیم پیکان در ورزشگاه آزادی
پیش بازی پرسپولیس - پیکان/ پرسپولیس میزبان تیم پیکان در ورزشگاه آزادی
در یکی از بازی های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال کشور پرسپولیس در تهران میزبان تیم پیکان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، سرخ پوشان پایتخت در سه هفته پایانی لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز و ارتقای رتبه خود در جدول رده بندی هستند تا حداقل در پایان لیگ چهاردهم برای دیدن جایگاه شان نیازی به رجوع به نیمه دوم جدول نداشته باشیم. پرسپولیسی ها در حال حاضر با 30 امتیاز در مکان دهم جدول قرار دارند و بالاتر از خود تیم های پدیده و صبا را می بینند که پیشی گرفتن از دو این دو تیم می تواند انگیزه ای باشد برای این تیم که سه بازی آینده را با جدیت بیشتری دنبال کنند.

با نگاهی به نتایج تیم پرسپولیس به این مساله جالب توجه پی می بریم که از آخرین پیروزی این تیم هفت هفته می گذرد و این نمی تواند برای هواداران پرشور این تیم پر طرفدار راضی کننده باشد. برانکو ایوانکوویچ در بازی فردا سه بازیکن خود به نام های صادقیان، خانزاده و علی عسگری را ندارد و باید دید در غیاب آنها چه تدبیری برای مقابله پیکان در خطر سقوط خواهد اندیشید.

ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که پرسپولیس با تیم پیکانی که در خطر افتادن قرار گرفته است، تنها 5 امتیاز فاصله دارد و شکست در این دیدار می تواند حتی سرخ پوشان را در منطقه خطر قرار دهد.

هر چه به روزهای پایانی لیگ برتر نزدیک تر می شویم، صمد و یارانش بیش از پیش خطر سقوط را احساس می کنند و اینک در حالی که تنها سه بازی به پایان لیگ باقی مانده پیکانی ها با 25 امتیاز به همراه چند تیم دیگر در برزخ سقوط قرار گرفته و به دنبال کسب امتیاز و فرار از این شرایط هستند.

از آخرین پیروزی تیم پیکان 14 هفته می گذرد و این تیم نیز همانند پرسپولیس و البته دو برابر بیشتر از این تیم با پیروزی بیگانه شده است. شاگردان مرفاوی در بازی فردا انگیزه بیشتری نسبت به پرسپولیس خواهند داشت چرا که سه امتیاز این بازی برای آنها بسیار حیاتی تر از سرخ پوشان است و این مساله ما را امیدوار به دیدن یک بازی هجومی از جانب تیم پیکان می کند.
غایبان دو تیم در بازی فردا

محمدرضا خانزاده، حمید علی عسگر و پیام صادقیان از پرسپولیس و سیاوش یزدانی از پیکان
ستاره های بازی فردا

مهدی طارمی (پرسپولیس): مهاجم گلزن و کم حاشیه سرخ پوشان که علی رغم سن کمش به خوبی در ترکیب تیم جا افتاده در بازی فردا امید گلزنی سرمربی کروات پرسپولیس مقابل پیکان می باشد.

سید مهدی رحمتی (پیکان): رویارویی سید مهدی رحمتی با برانکویی که در زمان هدایت تیم ملی سال وی را نیمکت نشین میرزاپور کرده بود می تواند انگیزه های متفاوتی را در این دروازه بان باتجربه ایجاد نماید و می توان یک بازی خوب و تاثیر گذار را از رحمتی در این دیدار انتظار داشت.


تهران - کیلومتر 5 آزاد راه تهران کرج
مجموعه ورزشی آزادی
کد پستی: 1484813111
021 - 4473 90 22
©2018 Azadi Sport Complex, All Right Reserved