قوانین و مقررات ورود به استادیوم
پنج شنبه, 09 فروردین, 1403
THURSDAY, March 28, 2024
یک شنبه 27 خرداد
چرا خانواده‌ها نتوانستند بازی ایران - مراکش را در ورزشگاه آزادی ببینند؟
چرا خانواده‌ها نتوانستند بازی ایران - مراکش را در ورزشگاه آزادی ببینند؟
مدیر مجموعه ورزشی آزادی گفت: برای حضور خانواده‌ها در ورزشگاه آزادی منتظر صدور مجوز از سوی شورای تامین امنیت و استانداری تهران هستیم.

ناصر محمودی فرد در گفت‌وگو با ایسنا درباره پخش نشدن بازی ایران - مراکش در ورزشگاه آزادی که قرار بود با حضور خانواده ها انجام شود، گفت: ما تمام زیرساخت‌های لازم را برای خانواده‌ها جهت تماشای بازی ایران و مراکش از قبل فراهم کرده بودیم و حتی قرار بود این دیدار از طریق نمایشگر 30 در 40 متری در ورزشگاه آزادی پخش شود، اما به دلیل عدم صدور مجوزهای لازم از سوی متولیان امر و شورای تامین امنیت امکان برگزاری فراهم نشد. البته این که چرا شرایط فراهم نشد باید این پرسش را از متولیان امر سوال کنید نه از من مدیر ورزشگاه آزادی.

وی گفت: برای پخش بازی ایران و مراکش در ورزشگاه آزادی و حضور خانواده‌ها برای تماشای این دیدار حتی با شورای شهر تهران، رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران و کمیسیون ورزشی در این شورا هماهنگی لازم انجام شده بود و تمام زیرساخت‌ها را برای حضور خانواده‌ها در ورزشگاه آزادی فراهم کرده بودیم و تا آخرین لحظه منتظر صدور مجوز از سوی دستگاههای امنیتی و استانداری تهران بودیم تا مجوز لازم را برای حضور خانواده‌ها صادر کنند، اما متاسفانه مجوز صادر نشد.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی خاطرنشان کرد: ما هنوز هم در حال رایزنی با استانداری تهران و مسئولان امر در این زمینه هستیم تا ببینیم برای بازی ایران و اسپانیا امکان حضور خانواده‌ها برای تماشای این دیدار مجوز صادر می‌شود یا خیر؟ به هر صورت ما آمادگی لازم برای پخش این دیدار و حضور خانواده‌ها در ورزشگاه آزادی را داریم و منتظر اعلام قطعی از سوی شورای تامین امنیت و استانداری تهران هستیم.

محمودی فرد در پایان درباره علت عدم اطلاع‌رسانی مناسب برای لغو تماشای بازی ایران و مراکش در ورزشگاه آزادی افزود: اطلاع رسانی بر عهده ما نبود و در این زمینه آمادگی داشتیم تا شرایط حضور خانواده‌ها را در ورزشگاه آزادی فراهم کنیم. حتی تا آخرین لحظه با وجود این که امکان حضور خانواده‌ها در بسیاری از اماکن فراهم شده بود، اما در خصوص آزادی تعیین تکلیف نشده بود که ما به خانواده‌ها اعلام کنیم امکان تماشای بازی ایران و مراکش را در ورزشگاه آزادی ندارند.


تهران - کیلومتر 5 آزاد راه تهران کرج
مجموعه ورزشی آزادی
کد پستی: 1484813111
021 - 4473 90 22
©2018 Azadi Sport Complex, All Right Reserved