قوانین و مقررات ورود به استادیوم
شنبه, 01 اردیبهشت, 1403
SATURDAY, April 20, 2024
دو شنبه 19 آذر
سالن بسکتبال آزادی میزبان اردوی تمرینی تیم نوجوانان
سالن بسکتبال آزادی میزبان اردوی تمرینی تیم نوجوانان
مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم بسکتبال نوجوانان ایران از بیست و ششم آذر زیر نظر علی آرزومندی سرمربی تیم در سالن بسکتبال آزادی آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی و به نقل از ایرنا، تیم بسکتبال نوجوانان ایران که برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در سال آینده آماده می شود مرحله جدید تمرینات آماده سازی خود را از بیست و ششم آذر آغاز می کند و بازیکنان چند روز زیر نظر کادرفنی خود تمرین خواهند کرد.
البته طبق اعلام کنفدراسیون بسکتبال آسیا، لبنان برای برگزاری مرحله دوم رقابت های غرب آسیا اعلام آمادگی کرده و تیم نوجوانان اسفند در این تورنمنت نیز شرکت می کند.
مرحله دوم رقابت های غرب آسیا در صورت حضور تیم های منطقه هشتم تا دوازدهم اسفند در بیروت برگزار می شود و تیم نوجوانان ایران که نائب قهرمان مرحله اول بوده نیز در این مسابقات شرکت می کند.
نوجوانان بسکتبال با توجه به اینکه درگیر تحصیل نیز هستند هر دو هفته چند روز وارد اردو می شوند و در مرحله جدید نیز بیست و ششم تا سی ام آذر در سالن آزادی تمرین خواهند کرد.
کادر فنی تیم بسکتبال نوجوانان از 21 بازیکن برای حضور در این اردو دعوت کرده است. امیرشایان حصاری، ماتیار احمدپور، علیرضا فراهانی، محسن عسگری نیا، پویا حقی، رضا نظری کیا، محمد رحیمی، علیرضا رحیمی، فربد سعادت نیا، جعفر حسینی، حسین حسینی، محمد کرم زاده، امیرحسین نصیرایی، حمیدرضا اصغری، علیرضا ملکی، پارسا فلاح، عمران طالب زاده، حمید ضیائی، معین خرسندی، فردین نصری و کیارش شبانیان نفرات دعوت شده به اردو هستند.
علی آرزومندی سرمربی تیم نوجوانان است و پویا تاجیک و صالح مخدومی مربیان این هستند.


تهران - کیلومتر 5 آزاد راه تهران کرج
مجموعه ورزشی آزادی
کد پستی: 1484813111
021 - 4473 90 22
©2018 Azadi Sport Complex, All Right Reserved